This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line Marie

Hej…

Vi er et kærestepar, der lander i Cambodia d. 17/7. Vi lander i Phnom Penh. Vi vil gerne se Killing Fields og Angor Wat. Efterfølgende skal vi videre til Koh Chang.

Vores tidsplan er ret presset, så vi skal bruge min. med tid på dette? Nogen, der ca. ved hvor mange dage man vil bruge, inklusiv transport?

Turen til Koh Chang fra Cambodia skulle være en hård bustur på ca. 11 timer. Nogen der ved om der er mulighed for at køre i sovebus. Eller har andre erfaringer?

Håber meget på hurtig tilbagemelding, da vi tager afsted d. 9/7.

Hilsen Line

Anonym Anonym

Hej.. I og med at jeres tidsplan er presset vil jeg nok anbefale at i lige undersøger hvordan busserne går fra Siem Reap og til Koh Chang inden jeg vil anbefale flyturen. Busturen i Cambodia er ikke længere så drøj som den har været. Der er jo ingen grund til at køre med bus tilbage til phnom Phen hvis det er ligeså hurtigt at tage bussen direkte til Koh Chang.. I kan garanteret tage en bus direkte til Trat.. Eller i hvert fald til Pattaya.

God tur

Anonym michelle

Hej… Nu ved jeg ikke om i har et stramt budget men ellers kan i flyve med air asia fra cambodia til bangkok, og derefter tage ned til trat hvor i skal sejle fra for at komme til koh chang 🙂

Ha en fed tur… Venter på det bliver august!!:P

Anonym Anonym

Jeg vil også anbefale at tage fly til bangkok og så bestil bustur videre til koh chang- tog selv turen sidste år:)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account