This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lasse_gbm

hej jeg er en ung mand på 21 som har planlagt en rejse sammen med en kammerat her fra 1/12-08. vi starter i moskva og tager derefter den transsibiriske jernbane.. men når vi kommer til kina har vi ingen plan… udover vi vil rejse rundt i asien. indien thailand kina osv. vi har så snakket om at tage til australien og arbejde.. men da der ikke er nogen fast dato på hvor eller hvornår vi vil være de forskellige steder kan togturen er bestilt.. her kommer mit spørgsmål så.. skal vi tage flybilletterne som det kommer og bare købe i de forskellige lufthavne fx standby eller skal vi bestille det hele inden vi tager af sted.. meningen med rejsen er også at vi ikk vil være afhængige af nogen dato hvor vi skal hjem eller videre.. håber nogen kan hjælpe mig

lasse mortensen

Anonym Magnus

Hej Lasse
    Der er fordele og ulemper ved at vælge begge modeller, men nu skriver du netop, at du ikke vil være afhængig af faste datoer. Det kan sagtens lade sig gøre at købe flybilletterne hen ad vejen, men på det måde kommer de nok til at koste lidt mere end hvis du købte dem i god tid. Jeg synes dog at muligheden for at beslutte sig undervejs er en del værd.

Standbybilletter er næppe den nemmeste eller billigste måde at gøre det på, selv om du kan være heldig. Køb hellere dine billetter lokalt eller på nettet. Husk din netbankfil, da nogle hjemmesider kræver at handlen foregår via din netbank.

Det er tit nemmest at finde frem til de billige billetter på sider der søger hos mange selskaber, fx momondo.dk og skyscanner.net. http://wikitravel.org/en/Discount_airlines_in_Asia viser en liste med mange discountflyselskaber i Asien. Nogle gange kan det betale sig at købe billetten direkte hos selskaberne.

Tjek evt. http://globalbum.com/ for inspiration og foreslag til søgning af billetter.

Håber at du kan bruge rådene. Spørg igen, hvis der dukker mere op.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account