This topic is empty.

• Forfatter
     arbirk2

Hej
    Prøv at læse mit rejsetips ‘fra Nairobi tik Victoriasøen’ Her: https://www.backpackerplanet.dk/guide/advice/index.asp?page=132&intAdviceID=538

Det tror jeg vil passe Jer fint.

Mange hilsener
    Michael

Anonym none

Hvad med Topas http://www.topas.dk/ ? Topas fraråder i nogle af bjergene eller alle bjerge, at man færdes alene (har jeg læst noget om engang).
    Mvh. Jesper

Anonym New on the road

Vi er 2 der skal afsted i sommerferien, men vi ved ikke hvor turen skal hen i verdenen endnu. Vi vil gerne ud og trekke, men gider ikke med i en stor gruppe turister gennem f.eks. Peru’s bjerge. Vi vil gerne gå alene eller mindre grp. Er der nogen der ved hvor man kan læse hvordan man gør/planlægger dette? Eller har en ide til et godt sted, må gerne være lidt hårdt.

Anonym Anonym

Hej der findes jo mange steder i verden at trekke, men hvad tænker i på, vil i op på de høje bjerge eller vil i trekke langs afmærkede stier, regnskov, vildmark?? Jeg har trekket både i Nepal, Thailand, Malaysia, Norge, Alperne,Storbritanien mm. Det har været meget forskellige trek lige fra høje bjerge og fladtteræn. I Nepal var vi to afsted plus en guide og en bærer det var en fantastisk tur, men også ret hårdt. Jeg tror i evt skal sætte jer lidt ind i hvilke lande det evt kunnne være og hvilket slags trek det skal være, samt hvorlang tid i har til det, så er det lidt nemmere at indkredse det. Men men Himalaya er vel det ultimative sted hvis i vil trekke og her findes ruter for alle også nogle i selv kan gå. Tjek evt Kipling travels hjemmeside ud, Jysk Rejsebureau har også nogle få ture, på Adventure world kan i også finde inspiration. Håber i finder noget, og spørg hvis i har flere sp. God Tur

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account