This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camillahansen42

Hej alle sammen!
    Min veninde og jeg skal til Thailand i januar. Vi skal arbejde på et uddannelsescenter i to måneder, og skal derefter rejse lidt rundt i ca. En måned.
    Her kommer så det store spørgsmål, hvor skal vi hen?
    Vi tænker enten at tage til Vietnam/Cambodja, eller eventuelt tage den anden vej mod Malaysia og så ende i singapore. Hvor er der mest at se, og
    Hvor vil vi få mest ud af vores 3-4 uger?

Vi kan begge rigtig godt lide natur. Vandfald, søer, trekking. Vi er også interesseret i historie, så som templer, ruiner osv. Men en blanding af både strand, natur og storby vil være ideel!

Er der nogen der har noget erfaring, og vil bruge lidt tid på at hjælpe? Vi aner ikke hvor vi skal starte eller slutte 🙂

Mange hilsner Camilla!

Anonym Backpackerne.dk

At dømme udfra hvad i er interesseret i så lyder Vietnam/Cambodja som det bedste valg 🙂 Begge lande rummer utrolig meget historie og er desuden fyldt med templer og smuk natur.

God rejse

Mads & Camilla – Backpackerne.dk

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej piger.
    Den med cambodja og vitenam sidder lige i skabet to kanon lande at rejse i men men, Plan B som jeg også kan Anbefalde igennem asien ned til singapore ,i Köber en udrejse fra DK til Bangkok og en hjemrejse fra singapore i rejser igennem Thailand med stop i krabi fedt sted bo i byen billige god mad om dagen tag i ud til aoe nang really beach bliver der 4 til 5 dage i kan også besöge cafe europa i krabi et dansker sted god info af henrik fra krabi rejser i til malaysia besöger steder som cameron highland langkawi penang perhentian island og masser af andre steder köb lonely planet singapore fedt sted for nogen dage husk at besöge den danske sömandskirke smiler god rejse piger ring hvis der er noget 53570371 lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account