This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anne7424

Hej.. jeg går og tænker på at tage til enten afrika eller Spanien i 2-3 uger på workscamp med MS(global contact) Er der nogen der har været på de korte ophold der kan fortælle lidt om arbejdet og stedet? På forh¨nd mange tak:)

Mvh Anne

Anonym Anonym

Hejsa..skal selv afsted 2-3 uger til juli:)
    Vi ville arbejde med børn (børnehjem skole) men på de korte ophold med MS, er det renoverings arb osv…
    så vi søgte nogle mdr, og fandt flere super gode udlandske selskaber, de har meget mere forskellige arb og mange flere steder og meget andet!
    Vi skal med inspirekenya til mombassa (5 min fra stranden) og arbejde på børnehjem, hvor der også er tilknyttet en skole. alt er med i prisen, uden fly, vacc, visum, lommepenge. Men afhentning, mad, logi, alt drikkevarer, projektet, sikkerhedsnet osv. er med! det er virkelig et godt selsksab, du kan komme afsted fra 1 uge til 1 år.
    der er også I-to-I, staesa, volunteer network, newbornchildren osv…
    håber du ku bruge det!
    Vi har så bestilt fly, nogle ture osv ved jyskrejse bureau, som har gjort meget for at få alt skræddersyet så passede med friv. arb…

Anonym Anonym

Hej

Jeg er specifikt på udkig efter frivilligt arbejde i Spanien bare et par uger. Er der mon nogle herinde som har nogle gode ideer/erfaringer? Synes nemlig det er lidt svært at finde noget.
    Christina

Anonym Anne

Tusind tak for svaret..:)Det vil jeg se nærmere på:)

Anonym Anonym

Skriv endelig hvis du finder noget i spanien?

Anonym Anonym

Skriv endelig hvis du finder noget i spanien

Anonym Anne

skla jeg nok,.;) du må også sige til hvis du finder noget:)

Anonym Anonym

Hej Anne

Efter lang tids søgen, og mange lange telefoniske samtaler med medarbejdere hos MS er jeg nu kommet frem til at VFP “volunteer for peace” står for en workcamp i Madrid hvor de har brug for frivillige til at hygge om og hjælpe til hos hiv positive og stofmisbrugere. Cu kan læse om projektet på Vfp egen hjemmeside, men det er så den danske samarbejdspartner MS som “udsender dig”. Jeg har lige skrevet motiveret ansøgning og er blevet optaget fra 1 aug. – 15. aug. Er rigtig spændt på det!! Det koster 1700 kr og det er så inkl. kost og logi. Jeg var selv ved at gå død i ms arkæologiske og miljøorienterede projekter og ville langt hellere arbejde med mennesker. Hvis du/eller andre er mere interesseret er du/I meget velkomne til at skrive til mig på min mail Christinakjeld@gmail.com eller på myspace.dk/christinakjeld. Hey

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account