Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3533486
     RikkeSør

      Hej alle sammen.
      Vi er to piger som gerne vil på en stor rejse næste år. Turen skal som nævnt gå til Australien, Thailand og måske Fiji, er der nogle der kan anbefale Fiji, og om det er værd at bruge mere end 14 dage der? Vi overvejede også en 4. destination men ved ikke hvilken, nogle gode råd?
      Nogle råd til arbejde på børnehjem i Thailand?

      Det er første gang vi skal rejse som backpackere og er derfor på bar bund.
      ? 🙂

      #3533490
       Team-Tokyo

        kigger med… i kan evt. rejse nogle steder i Asien 😀

        #3533494
         ChellBabs

          Hvis I har budget til det, er NZ også helt klart et besøg værd ;O) det er ret dyrt der i forhold til andre lande i Asien fx., men det er super nice der ;O) Filippinerne er også et besøg værd, flotte strande og gode dykker muligheder, der er også billigt 🙂

          #3533496
           Rikke

            Vi kunne godt tænke os at prøve noget helt anderledes end Thailand, Fiji og Australien..
            Vi har overvejet Cambodia eller Laos?

            #3533497
             Anonym

              Lyder som en idé ;O) har ikke selv været der, men er ikke det mindste i tvivl om, at det er et besøg værd ;O)
              god tur

              #3533528
               HP_DK

                Wow, jeres tur lyder fantiastisk! 😀 Jeg tager også selv på en 6-månders backpackertur til Australien og New Zealand til næste efterår. Jeg tror bestemt, NZ er værd at besøge, når man alligevel er i den del af verden. 😉 Men det kommer selvfølgelig an på, hvad I går efter. NZ er meget et natur- og ekstremsportsland, og hvis I vil prøve noget helt andet end Australien, er Japan eller Kina måske også en mulighed…? 🙂
                Jeg står med samme problem som jer: Jeg ved heller ikke, om jeg skal tage til Fiji. Min veninde har været der, og hun sagde at det var en utrolig skøn ø! Hun beskrev den som nærmest guddommelig og paradis-agtig pga. de betagende hvide sandstrande. Jeg tror 2 uger der vil være meget passende. Den er jo ikke så stor. 😉

                #3533529
                 HP_DK

                  Wow, jeres tur lyder fantiastisk! 😀 Jeg tager også selv på en 6-månders backpackertur til Australien og New Zealand til næste efterår. Jeg tror bestemt, NZ er værd at besøge, når man alligevel er i den del af verden. 😉 Men det kommer selvfølgelig an på, hvad I går efter. NZ er meget et natur- og ekstremsportsland, og hvis I vil prøve noget helt andet end Australien, er Japan eller Kina måske også en mulighed…? 🙂
                  Jeg står med samme problem som jer: Jeg ved heller ikke, om jeg skal tage til Fiji. Min veninde har været der, og hun sagde at det var en utrolig skøn ø! Hun beskrev den som nærmest guddommelig og paradis-agtig pga. de betagende hvide sandstrande. Jeg tror 2 uger der vil være meget passende. Den er jo ikke så stor. 😉

                  #3533578
                   RikkeSør

                    Er der nogen der ved noget om Cambodia eller Laos? Er der noget særligt man skal se?
                    Nogen der har været der? Hvordan er landene?

                    Tak for svaret 🙂 Vi har også fået indtrykket af at Fiji er et fantastisk sted. Vi tror måske at NZ er dyrt, og asien virker som et nemt og billigt sted at færdes.

                    #3534063
                     Troels

                      Fiji er en ø-gruppe og ikke blot en enkelt ø.. Derfor kan man netop godt bruge 14 dage der.
                      Desuden bør alle som er på bar bund mht. rejselivet og backpacking besøge http://www.gapyear.dk !

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account