This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ballegaard

Hej

Jeg står og skal 3 mdr til central/syd amerika, og har selvfølgelig planer om at tage en forfærdelig masse digitale billeder. Jeg har 2 8gb hukommelseskort med, så der kan være en del billeder før det er nødvendigt at slette.
    Jeg er bare ikke meget for at skulle have alle mine fotos på mig, hvis nu man mister sin rygsæk, håndbagage, eller lign.

Er der nogen som har nogle erfaringer med at opbevare billeder på nettet??
    I må meget gerne henvise til nogle hjemmesider hvis I kender nogle gode.

På forhånd tak.

Mvh Ole

Anonym Jimmi
    Anonym Jimmi

Eller eventuelt http://www.servage.net – der har du 750 GB til rådighed for få penge.

Anonym Jimmi

Du kan eventuelt også tage en USB-disk med, og så gå ind på netcaféer og overføre billeder til den.

Anonym Carsten

Hej. Prøv Picassa fra google. Det fungerer bare og er gratis. Har selv brugt det på lange rejser.

Anonym dk08

Helt klart Picasa fra Google.
    Brugte det selv da jeg var 3mdr. i New Zealand. Det er nemt, der er god plads og du kan samtidig lade dine venner/familie se dem også.

Anonym Ballegaard

Det er super!!
    Mange tak for de hurtige og gode svar!!!

Mvh Ole

Anonym Susanne

Vi gik ind på netcafeer og fik lagt billederne ned på 2 cd’er og så sendte vi den ene cd hjem til DK og den anden havde vi så selv på os. Det virkede ret godt.

Anonym Susanne

Vi gik ind på netcafeer og fik lagt billederne ned på 2 cd’er og så sendte vi den ene cd hjem til DK og den anden havde vi så selv på os. Det virkede ret godt.

Anonym Sofie

Jeg ved, at tråden er gammel, men prøver at komme med et spørgsmål alligevel 🙂

Og måske er det er dumt spørgsmål…
    Men – hvis man nu f.eks. vil bruge picasa til lagring af billeder – kræver det så ikke, at den computer man bruger til at overføre billederne fra kamera til picasa har installeret picasa?

Jeg skal nemlig ud og rejse i 4-5 måneder, og regner med at tage mange billeder! Har 4 8gb memory cards, og regner med at brænde cd’er med billederne når memory cards’ne bliver fulde og skal tømmes. Men vil dog også gerne have billederne “væk” fra mig. Ville derfor gerne lægge dem i et dropbox/picasa-agtigt program (der skal være masser af plads), men kan ikke helt gennemskue hvordan det kan komme til at fungere.. jeg rejser nemlig ikke med computer, så det skal ske fra internet-caféer.

Jeg overvejer som alternativ at have et giga-usb-stick med, så jeg har billederne flere steder (der får jeg så bare ikke billederne væk fra mig)

Håber nogen kan hjælpe! 🙂

Anonym Sofie

Jeg ved, at tråden er gammel, men prøver at komme med et spørgsmål alligevel 🙂

Og måske er det er dumt spørgsmål…
    Men – hvis man nu f.eks. vil bruge picasa til lagring af billeder – kræver det så ikke, at den computer man bruger til at overføre billederne fra kamera til picasa har installeret picasa?

Jeg skal nemlig ud og rejse i 4-5 måneder, og regner med at tage mange billeder! Har 4 8gb memory cards, og regner med at brænde cd’er med billederne når memory cards’ne bliver fulde og skal tømmes. Men vil dog også gerne have billederne “væk” fra mig. Ville derfor gerne lægge dem i et dropbox/picasa-agtigt program (der skal være masser af plads), men kan ikke helt gennemskue hvordan det kan komme til at fungere.. jeg rejser nemlig ikke med computer, så det skal ske fra internet-caféer.

Jeg overvejer som alternativ at have et giga-usb-stick med, så jeg har billederne flere steder (der får jeg så bare ikke billederne væk fra mig)

Håber nogen kan hjælpe! 🙂

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account