This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Hejsa. Jeg vil høre om der er nogen som har været på Perhentian Islands i januar eller februar måned. Jeg har hørt og læst at øerne simpelthen lukker ned i perioden fra oktober til marts på grund af regntid (monsun). Jeg skal til Malaysia i slutningen af januar/først i februar og vil så gerne til Perhentian, så jeg håber at nogen har oplevet at det godt kan lade sig gøre at komme dertil selvom der er regntid… Hjælp mig… På forhånd tak 🙂

Jeg har været der, dog ikke i Januar/februar. Jeg har været der i august, og der var det perfekt. Jeg har undersøgt det i min lonely planet, da jeg selv skal til sydthailand i januar og tænke på at droppe forbi Perhentians, men øerne ser ud til at være lukket. Jeg kan også huske at de snakkede om at sæsonnen var ved at slutte da jeg var der i august.
    Der er tilgengæld massere af fantastisk dykning og sol i sydthailand, måske du skulle overveje det i stedet.

Hej !
    Jeg var i Malysia i januar i år, men ikke på Perhentian. Alle vi spurgte frarådende det da alt var lukket ned.
    Hilsen Susanne

Anonym Henrik

Jeg har været der i begyndelsen af marts måned 1996 :o(, og jeg var heldig, for det var dag 1 efter at alle stederne genåbnede efter monsunen. Så januar og februar er nok ikke det sjoveste tidspunkt at tage dertil på.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account