This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cheri

Vi er 5 piger som skal backpacke i Thailand i juli mdr.
    Har været inde og søge nettet tyndt omkring hvad der er værd at opleve i Thailand og generelle gode råd.
    Derfor vil vi også spørge jer, hvad i kan anbefale at se og om der er noget vi skal være særligt opmærksomme på. Hvordan er det lige med vaccinationer mm?
    Nogen der måske ligefrem kan anbefale en evt. rute som vi kunne følge. Vil gerne opleve os se så meget som overhovedt muligt.

Tusinde tak.

Anonym Anonym

Hej Cheri
    Jeg vil give Jesper ret ang. Vacc. – spørg jeres læge. Og bliv nu ikke forviret hvis i får noget forskellige at vide. Lægerne er ikke altid enige men stol bare på din egen læge. Hvis i ikke har været ude at rejse før skal i have en del vacc.
    Jeg rejste også rundt i juli måned da jeg var adsted og der havde vi kun tre regn dage, så man kan være heldig. Men det gode ved Thailand er at når det regner er det ofte om eftermiddagen i et par timer og så er det slut igen.
    Oppe i Chaing Mai (Nord) kan man komme på nogle fede trekking ture og der er fin natur og skønne markeder.
    Hvis i vil dykke er Kho Tao et godt sted, men der sker ikke noget ellers på denne lille skønne ø. Kho Samet er også en rigtig lække ø med dejlige strande. I Png Nahng bugten kan i komme på en kano tur ind i grotter det er en hel fantastisk tur – det ligger helt ned mod Puket.
    Rigtig god tur
    Spørg bare igen hvis i har brug for mere info
    Rosa

Anonym Jesper Jensen

Hej Cheri

Vedr. vaccinationer, så spørg jeres egen læge – ikke os andre backpackers!

I Juli måned er der regntid – i den periode er øerne i Siam bugten de bedste at besøge. Koh Chang er nok det bedste valg. Koh Tao, hvis i vil dykke.

Den store Full Moon Party afholdes på Koh Phan Ngan den 19. juli i år.

Når i er i den del af Thailand vil jeg anbefale jer at tage til Cambodia – bare 3-5 dage. Se Angkor Wat (Siem Reap) og Killing Fields (Phnom Penh).

Lad være med at planlægge for meget hjemmefra, men beslut jer efterhånden som i kommer frem.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account