This topic is empty.

• Forfatter
     arbirk2

Hej
    Visa til Kenya får du nemmest ved ankomsten til lufthavnen. Så vidt jjeg husker koster det 50$. Det er helt normal procedure. Jeg synes ikke skemaet er så galt, men langt!

Visa til Tanzania kan du let få på konsulatet i Danmark. G ind på http://www.mwanza-guide.com, der er alle oplysninger under ‘visa’.

JA, du/I skal have et visum til hvert land.
    mvh
    Michael

Anonym tanjahnielsen

Hej.. vil gerne høre om nogle kan hjælpe med visum til kenya og tanzania. Harværet inde på visumformular.dk men sys den til især kenya er svær, skal man kun udfylde 1 til kenya og 1 til tanzania?
    skal først være 3½ uge i kenya også 1 ½ uge til Zanzibar også flyver vi derfra til nairobi og hjem… så kommer jo ud og ind af kenya..
    skal man bare sende ansøgning, penge, pas til adr som står derinde er i til Stockholm ved kenya..??
    håber nogle kan dele deres erfaring med dette og hjælpe..
    på forhånd takkkkk

Anonym Anonym

Jeg fik visum til Tanzania på 5-10 minutter i Gothersgade i København 400 kr, meget nemt, husk billeder og et par ledige pladser i passet. God rejse

Anonym Pernille Jakobsen

Vi sendte vores pas, pasbillede, chek på 400kr, frankeret svarkuvert og udfyldte en visumformular og sendte den til konsulatet i Gotheragde i KBH og 2 dage efter kom posten med min pas hvor visumet var klisteret ind! Det gik noget hurtigere end jeg havde regnet med!
    Jeg skal først være en mrd. i Tanzania og derefter rejser jeg til Kenya i 2 uger, men jeg blev rådet til, på den kenyanske ambasade, først at betale for visumet til Kenya ved grænsen!

Anonym Anonym

PROCENTDEL 8D8D HERRE SEJT ORD 8D8D

Anonym Rikke K.

Spørgsmål til visum.

Jeg skal til kenya i juli i 2 uger.
    Og jeg regner med at kunne få visum i lufthavnen, men lander kl 4.45 i Nairobi så ved ikke hvorvidt, om jeg kan få visum ved den tid..

Nogen der kan hjælpe mig?

arbirk2

Jo,
    du kan få visum på alle tider af døgnet!
    Michael

Anonym Sarah

Hey
    Det er sådan at jeg har et Dansk Fremmedpas. Jeg vil meget gerne til Tanzania i 1 måneds tid, og lave noget frivilligt arb. Men problemet er bare at jeg skal helt til stockholm for at søge visum? Nogen der evt. kan hjælpe med den slags?

Hilsen Sarah

Anonym Sarah

Hey
    Det er sådan at jeg har et Dansk Fremmedpas. Jeg vil meget gerne til Tanzania i 1 måneds tid, og lave noget frivilligt arb. Men problemet er bare at jeg skal helt til stockholm for at søge visum? Nogen der evt. kan hjælpe med den slags?

Hilsen Sarah

Anonym arbirk2

Hej Sarah,
    Du kan også søge på konsulatet i Danmark. Der ligger et her i Otterup – kig efter adressen i telefonbogen eller på udenrigsministeriets hjemmeside
    held og lykke
    Michael

Anonym Leo

Nogen der ved, hvor lanf tid et turist visum til tanzania holder? 30 dage?

Anonym ARBIRK2

op til 3 maaneder, hvis du beder om det

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account