Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200035 bbp-parent-topic-3535558 bbp-reply-position-3 odd topic-author post-3535571 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Magnus

Wwoof organiserer intet for dig. De giver dig kun kontaktinformation om værterne til dig. Det er op til dig selv, at kontakte værterne og aftale hvor længe, du vil blive der mm. Jeg har brugt Wwoof meget, og vil gerne anbefale det.

Juli94

Hej.
        Jeg læste for lidt tid siden i en avis om en organisation du kunne rejse med.
        Her havde de komtakt til fx. økologiske farme i Australien hvor du kunne blive sent ned og arbejde for kost og logi i en måned, hvor efter du så kunne backpacke 3 ugerviderer til en ny farm.

Jeg ville gerne havdeat der var nogle jeg kunne rejse igennem, og jeg syndes det lød som om de havde nogle gode tilbud hvor du både arbejder og kommer tæt på loal livet og stadig får backpacker oplevelsen.

Jeg håber at der er nogle der kender organisationens navn, for jeg har prøvet at finde den men jeg kan ikke..
        Hvis der er nogle der kender til en ligende organisation som de kan anbefale vil jeg meget gerne hører fra jer!

På forhånd tak!

Anonym

Udfra det med farmene kunne det lyde som WWOOF. Jeg har ikke selv rejst med dem, men du kan jo prøve at kigge på deres hjemmeside http://www.wwoof.org

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account