This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Thomas

I behøver ikke visum ved rejser af højst 15 dages varighed i Vietnam. Jeg kunne fint komme ind i landet ved at vise en returbillet fra København til Bangkok. Det er nu egentlig også lige meget. Det er 15 dages regel som gælder uagtet.

Anonym Michaela

Mig og min veninde er nu i Hong Kong men skal videre til Vietnam i overmorgen. Har heletiden faaet at vide af vores rejseagent at vi ikke behoeves visa til Vietnam paa forhaand, men har netop laest at det kun gaelder hvis man har udrejsebillet, noget vi ikke har. Vi havde palnlagt at krydse graensen til cambodja med baad eller bus da det er en del billigere en med fly, men kan ikke finde nogen internetsider hvor vi kan koebe det.
    Er noedt til at skaffe billetten ud af landet imorgen.
    Er der nogen der har erfaring med grensekrydset og kan anbefale et selskab hvor vi kan booke en billet?
    Hilsen Michaela

Anonym Pernille

jeg kom også ind i landet sidste år uden nogen form for dokumentation, ellers kan man muligvis købe en returbillet i lufthavnen som man kan i andre lande, men jeg er ikke helt sikker. jeg tog bussen fra Saigon til Phnom Pehn…. efter hvad jeg kan huske fik jeg en i Saigon til at lave visum til mig.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account