Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3682647
     Carlo og co.

      Hej alle 🙂
      vi er 2 knægte og 2 piger i alderen fra 26-32 år.
      vi er vildt meget i tvivl om hvor vi skal tage hen i den store verden på vores næste rejse sammen.
      vi har ca. 1 måned at gøre godt med. et budget på ca. 25.000 DKK hver.
      Vi er super åbne for alt. Vi kan godt lide at komme ud og vandre, opleve noget kultur og så selvfølgelig strand og afslapning.
      Vi har før været på Filippinerne hvor vi først så Manilla, derefter til Banaue og vandre i ris terrasserne, på Bohol og dykke og opleve den ø. Derefter besøg på 2 andre øer med afslapning. (nogle der har spørgsmål til den rejse, sig endelig til)

      Håber der er nogle der vil komme med gode ideer til rejsemål og inspiration. 🙂

      Mvh. Carlo og co.

      #3682814
       Tine

        Hej Carlo og co

        Det er lidt svært at komme med forslag om hvor I skal tage hen når man ikke ved hvad I er til eller hvornår I skal afsted. Der er jo en masse smukke lande i verden, men det nytter jo ikke noget, at man anbefaler Nepal, hvis I gerne vil se strande…
        Jeg vil anbefale, at I slår vejen forbi nogle rejseblogs og finder lidt inspiration der. I kunne evt. starte med min http://aworldofbackpacking.com 😉 og ellers fortæller lidt mere hvad I er interesseret i 🙂

        #3682815
         Tine

          Hov, jeg havde ikke set at I rent faktisk nævner vandring og strande. Har I evt overvejet Vietnam?

          #3682957
           Carlo og co.

            Hej Trine,

            Mange tak for svar :=)
            Vi skal afsted enten sidst i December 2016 eller først Januar 2017 og så en måned frem.
            Vietnam er der mange der snakker om. 🙂 Det vil vi prøve at undersøge lidt mere.
            Har du været der?

            #3683008
             Tine

              Hej Carlo og Co.

              Ja, jeg har været i Vietnam. Det er virkelig et dejligt og fantastisk land! Og jeg tror at det ville kunne opfylde jeres ønsker og på den tid af året er det rigtig fint at rejse der 🙂 Sydafrika kunne også være et godt bud, der er i hvert fald masser af kultur, flotte strande og smuk natur og på den tid af året er vejret også godt (men det kan blive rigtig varmt på den tid). Det er dyrere end Vietnam, men det burde kunne lade sig gøre inden for jeres budget, men det kommer selvfølgelig an på hvordan I rejser og hvad I vil opleve 🙂 Jeg har også skrevet lidt om Sydafrika på min blog 🙂

              #3709964
               Mia

                Hej Carlo og co.

                I forhold til budgettet kan I komme ud og opleve meget, men det er svært, når man ikke lige ved, hvad I er til 🙂

                Vi kan dog på det kraftigste anbefale Thailand – og særligt den nordlige del af Thailand, hvor det ikke kun handler om at feste. Her er meget smukt (og billigt), og så er det nemt at kombinere med en tur til Myanmar, hvis I er til det 🙂

                I er velkomne til at finde tips og ideer på vores hjemmeside: http://backpackingtheworld.dk/ 🙂

                Rigtig god tur!

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account