This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Majken og Bjørn

I forbindelse med vores kommende rejse vil vi gerne lave en hjemmeside, så familie og venner kan følge med i, hvad vi laver. Vi har dog ingen erfaringer med at lave en sådan, så gode råd modtages gerne.

Vi vil helt klart uploade billeder til hjemmeside, så det kræver vel en masse plads?
    Hvor laver vi bedst en hjemmeside, så den opfylder de behov, vi måtte have under rejsen?

Mvh

Anonym Rosa H

Hejsa
    Ved ikke selv noget om at lave sin egen hjemmeside men der findes en hjemmeside der hedder http://www.travellog.dk Det er en side hvor du kan oprette dig som bruger (det er gratis) og under din rejse kan du gå ind og skrive om dine rejseberetninger, uploade billeder og videoer. Dette er godt nok en side som alle kan gå ind og kigge på. Siden er delt op i verdensdele og lande så det er nemt at finde rundt og finde en bestemt beretning. Jeg bruger den selv til at få inspiration til hvad jeg skal ud og opleve på min egen rejse.
    God fornøjelse
    Rosa

Anonym Anonym

Der findes rigtig mange hjemmesider, hvor man kan oprette sin egen rejseblog. Det er nemt, da der nærmest allerede er lavet “skabeloner”, og du kan fx skrive indlæg, oploade billeder og videoer, og venner og familie kan skrive kommentarer/små beskeder.
    Søg på “rejseblog” på Google – så kommer der en masse frem. Jeg synes især godt om http://www.kilroyblogs.dk.

Anonym Carsten

Hej

Jeg har gode erfaringer med kilroys blogsystem på kilroyblogs.dk. Det er rigtig nemt at loade billeder og skrive historier og der er også indbygget google maps så familien kan se præcis hvor man rejser.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account