This topic is empty.

• Forfatter
     mohnton

Det er en rigtig god ide at have en hjemmeside mens du rejser. Det kan jeg varmt anbefale – det halverer ca maengden af mails man skal sende osv. Dog skal man ikke vaelge en betalingshjemmeside som udbyder “webhoteler”. Jeg besluttede at jeg ville have en “rigtig” hjemmeside som ogsaa skulle bruges naar jeg kom hjem, saa jeg bestilte hos surftown.dk fordi det hele foregaar paa internettet og man ikke behoever et program paa sin computer…det var dog en kaempe fejl. Der har KUN vaeret problemer. Hele sider er blevet slettet og programmet har vaeret ude af drift halvdelen af tiden. Mange af mine venner bruger http://www.123hjemmeside.dk og siger det er helt fint. Surftown.dk skal dog virkelig undgaaes. Det var min kaempe fejl at betale for en service som de ikke yder (hvilket de indroemmer), men jeg kan ikke faa refunderet mine penge eller lukket siden og faa de resterende penge tilbage…Saa lige en lille advarsel: surftown.dk og andre af samme princip har generelt et daarligt ry og skal undgaaes!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account