This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line

Hej
    Jeg rejser til Asien i næste uge på backpackertur med en veninde jeg har kendt igennem 4 år. Jeg er meget nervøs for at få hjemve, jeg kan mærke jeg får ondt i maven når jeg tænker på jeg skal være væk i næsten 3 måneder og sige farvel til min familie. Jeg er utrolig bange for at komme til at lide meget af hjemve når jeg skal afsted, hvilket jeg overhovedet ikke har lyst til, når jeg har brugt et år på at spare sammen til denne oplevelse.
    Er er andre der måske har haft det på samme måde og er blevet overrasket over hvor lidt hjemve man egentligt fik i forhold til hvad man havde regnet med (håber jeg)?
    Eller har nogle gode råd til at komme igennem hjemve?
    Hilsen den triste fynbo.

Anonym Sidsel

Kære Line.

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs for og trist over at få hjemve.
    Jeg vil starte med at sige: 3 mdr. går stærkt, særligt når man rejser og oplever en masse hele tiden! Dernæst – desto mere du fokuserer på hjemveen, desto mere hjemve, kommer du til at lide af. Så mit råd er, at nyde alle de gode og unikke oplevelser, som du kommer til at få, noget, som du aldrig oplever på samme måde igen. Og hvis du får meget hjemve undervejs, så kan du jo altid tale med din gode veninde om det. Det skal nok gå 🙂
    Hav en fantastisk rejse.

Kh

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account