This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Shu Lei Gen, GuangZhou

Kina er ikke uden grund, ” riget i midten ” og det er ikke kun Beijing det foregaar, men i hele Kina, saa i bliver noed til at planlaegge, hvis i tager Kina med !

Anonym Joachim

er selv lige kommet hjem fra en tur til Kina og vietnam og var også en tur til kina sidste år. Vietnam er virkelig flot og hvis det er natur man vil er det nemmere at komme til i vetnam hvorimod det tit godt kan blive meget storby i kina hvis man ikke har så meget tid. Vietnam er et meget nemt land at rejse i hvorimod Kina har nogle flere udfordringer. Min anbefaling vil være at hvis i kun har 2 uger (det er også muligt for Danskere at få 14 dages fri visum til vietnam gratis og fly fra Austrailen til Vietnam er billige tjek tigerairways el air asia) så tag til vietnam men hvis i regner med at bruge 1 måned eller mere og synes kina er spændende så gør det for Kina er virkeligt noget helt andet end man ellers oplever i Asien. Og meget anderledes end det man oplever i Australien eller New Zealand….. God tur

Anonym ninna87

Hejsa alle mennesker 😉

Jeg og min bedste veninde rejser til Australien i mars april 2009 og vi skal være der i 4 til 5 måneder 🙂 Vi kunde tænke os når vi tager hjem igen at rejse gennem asien 🙂 mitt spørgsmål er; hvad vil i anbefale? Er Vietnam virkelig så flot so man ser i alle film og rejsebøger? og hvad med Japan er det spænende? Kina the great wall of china er den værd at svinge en tur til?

hilsen
    Nins 🙂

Anonym Mikaelkbh

Det kommer lidt an paa hvad man er til, og hvor meget “eventyr” man gerne vil have. Vietnam er fyldt med turister, og du kan altid finde nogle der kan lidt engelsk, eller spoerge andre turister om hjaelp.

Kina derimod er svaerere at rejse i fordi ikke mange snakker engelsk, isaer ikke hvis man holder sig fra oestkysten.
    Kina er et land hvor du kan faa en masse oplevelser som du ikke faar i Vietnam.

Jeg vil helt klart anbefale Kina fremfor Vietnam, og det alene paa baggrund af maengden af turister, og chancen for “eventyr”

God rejse 🙂

Anonym Heidi

THAILAND! Man er nød til at se Thailand. Så er det sagt. Fantastisk land med skønne strande, sol og klasseforskelle.
    Mit bedste råd er at se Thailand 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account