Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3543062 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Jeg rejser til Indien og Thailand her til sept. Har tænkt mig som udgangspunkt at bruge 4 uger i Indien. Holder min plan, hvis jeg gerne vil til : Delhi, Agra, Goa, Kerala i Indien. Eller får jeg et chock over afstand og transporttid?. Jeg håber nogen enten kan hjælpe med at sortere eller anbefale noget andet.

På forhånd tak

Andy

Anonym

Sleeper tog er dit svar på at maksimere effektiviteten af din tid i Indien. Det er biligt, behageligt og effektivt

Thaysen

Hej

Det kommer helt an på hvor meget i dybden du vil i Goa og Kerala..
          Delhi og Agra max en uge
          Goa en uge
          Kerala to uger
          Det kan sagtens lade sig gøre.

MEN Agra til Goa er en laaaaang togtur, det tager ca 35 timer..!! Så overvej et lægge et stop eller to ind på vejen fra Agra til Goa, evt Jaipur, Bhopal, Mumbai..-mulighederne er mange.

Som skrevet ovenfor book billetter på 2. class sleeper, man ligger udemærket, så ingen problemer i at bruge en nat eller to på det!

Thaysen

Vedr. Goa og vejret i september så tjek denne tråd fra Indiamike.com

http://www.indiamike.com/india/goa-f23/visiting-goa-in-mid-september-bad-idea-t172734/

AH1983

Super, det med sleeper-tog lyder som en go ide. Har i erfaring med klimaet dernede i september måned?. Ikke at det er afgørende, men bare rart at vide om det konstant regner.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account