This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg rejser til Indien og Thailand her til sept. Har tænkt mig som udgangspunkt at bruge 4 uger i Indien. Holder min plan, hvis jeg gerne vil til : Delhi, Agra, Goa, Kerala i Indien. Eller får jeg et chock over afstand og transporttid?. Jeg håber nogen enten kan hjælpe med at sortere eller anbefale noget andet.

På forhånd tak

Andy

Anonym Anonym

Sleeper tog er dit svar på at maksimere effektiviteten af din tid i Indien. Det er biligt, behageligt og effektivt

Anonym Thaysen

Hej

Det kommer helt an på hvor meget i dybden du vil i Goa og Kerala..
    Delhi og Agra max en uge
    Goa en uge
    Kerala to uger
    Det kan sagtens lade sig gøre.

MEN Agra til Goa er en laaaaang togtur, det tager ca 35 timer..!! Så overvej et lægge et stop eller to ind på vejen fra Agra til Goa, evt Jaipur, Bhopal, Mumbai..-mulighederne er mange.

Som skrevet ovenfor book billetter på 2. class sleeper, man ligger udemærket, så ingen problemer i at bruge en nat eller to på det!

Anonym Thaysen

Vedr. Goa og vejret i september så tjek denne tråd fra Indiamike.com

http://www.indiamike.com/india/goa-f23/visiting-goa-in-mid-september-bad-idea-t172734/

Anonym AH1983

Super, det med sleeper-tog lyder som en go ide. Har i erfaring med klimaet dernede i september måned?. Ikke at det er afgørende, men bare rart at vide om det konstant regner.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account