This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kresten bak

Hey hey.
    mig og min kammerat har bestem os til at køre til holland i juli. men vi ved ikke så skide så meget om hvad der er at se der nede. og hvor man skal overnatte. Nogen der har nogle forslag?

Vi er ude i noget med at sove på nogen campingpladser, men kan ikke rigtig finde ud af om man skal have sådan et campingpas, som man vist nok skal have i Dk. nogen der ved det???

Anonym Anonym

Hejsa

I skal da til Amsterdam og se kanalerne, “Red light district” og Van Gogh museet! Og så er der jo Anne Franks hus, kunstmuseer, de mange lækre restauranter og natteliv.

Så er der Volkspark et udemærket åndehul midt i Amsterdam hvor man kan smide sig om dagen og nyde det hollandske vejr.

Der lå engang en gammel skole inde midt i Amsterdam som var lavet om til hostel. Kæmpe stort og ok-hyggeligt og billigt. Måske ligger det der stadig, men ved det ikke, – ellers er det et godt bud på at bo billigt og centralt i Amsterdam.

Ellers er der jo kanalerne i Holland. Man kan leje husbåde og bo på dem, eller sejle ned gennem Holland på både sammen med andre i en gruppe fx.

The Dikes, digerne er spændende – Holland består af inddæmmet land og det er værd at tage ud og kigge på.
    Rotterdams kæmpestore havn, Utrecht – smuk by, de mange lange strande er gode at bade i…

Det var lidt herfra.
    Rigtig god tur

Mvh. Lise

Anonym J

Hey,

Hvis du mod på at bestille hotel på en hollandsk side, så kan du med fordel bruge denne
    http://www.weekendjeweg.nl/hotels/nederland/amsterdam_en_omgeving/amsterdam/

(denne er for Amsterdam, men du kan bare søge på andre områder)

Det er til at forstå hvad der står og der kan du tit finde gode priser på overnatninger hvis det blot skal være for et par dage.

Hvis du ikke helt forstår betydningen, så må du prøve at spørge herinde, så skal jeg se om jeg kan hjælpe…

Har selv flere gange brugt dette site til at bestille ophold

Anonym Anonym

hej dudes…
    jeg kan anbefale camping zeeburg der ligger ca 30 min fra train station amsterdam (centrum). i kan låne cykler der og der er altid en god stemning på pladsen plus at der er mange unge fra hele europa. jeg selv har været der tre gange.
    i kan checke hjemmesiden http://www.campingzeeburg.nl – priserne er ok!
    hvis i har planlagt at leje et hotelværelse i centrum så kommer i saftsusende af med en stor stak penge! camping i best!
    go fornøjesle i eu smukkeste by…
    hilsen paulus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account