This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MaiH

Hej

Jeg skal på interail til sommer med en veninde og vi regner med at besøge Holland (Amsterdam), Frankrig (Paris) og Italien.

Er der nogen der har nogle ideer til hvilke (små)byer vi bør stoppe i eller nogle ting vi bør se?

Vi regner med at gøre rejsen så billig som mulig, uden at spare på oplevelserne. Derfor regner vi også med at tage telt og trangiasæt med. Er det nogen der har erfaringer med det?

På forhånd tak
    Mai

Anonym Thamara

i nord/vest frankrig er der en by der hedder Biarritz(mener jeg det staves) og i syd/øst en by der hedder montpellier, begge byer er super spændenden og vildt forskellige.. god tur!

Anonym Filippa

Hej, det lyder spændene! Har selv boet 7 år i Dordogne (sydvest- Aguitaine) og det er virkelig et fint sted, hvor man kan komme tæt på den lokale kultur. Så hvis det var at i tog dertil, har jeg masser af tips & info. Ellers er Bordeaux en fantastisk by (også Aquitaine, vestkysten), utrolig charmerende med det gamle latinerkvarter. Pyrennerene er også et fantastisk sted (godt til at vandre), og jeg ville lige sige at Biarritz, som Thamara nævner, ikke ligger i nordvest, men sydvest, lige ved grænsen til spanien… Har også hørt det skulle være en fin by, men meget turistet.
    Jeg har lige set at i måske kun skal til Paris, så måske kan i overhoved ikke bruge det jeg lige har skrevet, men pyt.
    Jeg kunne blive ved i lang tid, har været meget omkring i Frankrig, men det bliver for langt…

Très bon voyage!

Anonym Filippa

Hej, det lyder spændene! Har selv boet 7 år i Dordogne (sydvest- Aguitaine) og det er virkelig et fint sted, hvor man kan komme tæt på den lokale kultur. Så hvis det var at i tog dertil, har jeg masser af tips & info. Ellers er Bordeaux en fantastisk by (også Aquitaine, vestkysten), utrolig charmerende med det gamle latinerkvarter. Pyrennerene er også et fantastisk sted (godt til at vandre), og jeg ville lige sige at Biarritz, som Thamara nævner, ikke ligger i nordvest, men sydvest, lige ved grænsen til spanien… Har også hørt det skulle være en fin by, men meget turistet.
    Jeg har lige set at i måske kun skal til Paris, så måske kan i overhoved ikke bruge det jeg lige har skrevet, men pyt.
    Jeg kunne blive ved i lang tid, har været meget omkring i Frankrig, men det bliver for langt…

Très bon voyage!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account