This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym 00pingo

Hej alle!

Hvis man skulle lave en rute fra Honduras til Brasilien for at opleve karneval og derfra videre til Bolivia, er der så nogle måder, der vil være smartere at rejse på end andre? umiddelbart ligger en flybillet (måske den dyreste løsning??) fra Honduras – Brasilien til mellem 5000 – 8000 kr. Og det er mange penge når det ”kun” er for at opleve karnevallet.

Håber, der er nogle som ligger inde med noget god info, som vil dele 🙂

Anonym Jimmi

Hm, du kan sagtens rejse med bus hele vejen fra Honduras til Panamá men du kommer ikke fra Panamá til Sydamerika (Colombia) med bus – det bliver kun med fly. Med mindre du kan få en plads på en båd fra Panamá til eventuelt Cartagena i Colombia, og resten af vejen til Brasilien kender jeg ikke til.

Anonym Mads

Jeg har et rigtigt godt forslag; lad være med at tage til karneval i Brasilien. Karnevallet kan opleves overalt i latinamerika, men især Bolivia er kendt for at holde et formidabelt ét af slagsen. Jeg har selv oplevet det, og kan varmt anbefale det. Især byen Oruro har store traditioner. Det første karneval i latinamerika blev holdt i netop Bolivia. Det er en udpræget misforståelse at karnevallet SKAL opleves i Brasilien.

Ved at blive i Bolivia sparer i kostbar rejsetid og ikke mindst penge. Lav fx. nogle fede udflugter i Bolivia i stedet. På den måde får i meget mere for pengene.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account