This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg synes at Singapore er en behagelig by, og har en masse at byde på, deres Zoo, og Birdpark er desuden helt fantastisk. Store shoppingmuligheder, og et varieret byliv. Af de 2 byer vil jeg vælge Singapore. God Tur

Anonym lone traveller

Har ikke været i HK, men ville umiddelbart vælge den.

Singapore er dyr (det er HK nok også), men jeg synes ikke der er så meget at se.

I HK kan du tage over til Kinas svar på Las Vegas, Macau, og de har desuden verdens højeste bungyjump på 240m for ca 500kr.

Anonym Maja85

Hej!
    Hvilken by skal jeg vælge som stop-over? tænker at bruge en 3-4 dage der, eftersom jeg sidste gang kun så HK lufthavn, men hvad siger I? HK eller Singapore?

Tak.

MVH Maja

Anonym Anonym

Har vaeret begge steder, HK er en mere koncentreret by, men holder meget af dem begge.
    Der er mere luft og friskhed over SgP og ang. macau er det ikke kun en spilleby, men et meget smukt sted.
    Kineserne hvis de har mulighed for det ! vil vaelge SgP

Anonym irene

HK har virkelig meget at byde på. med 3 -4 dage kan du jo både nå at opleve suset af byen og den fantastiske natur på outlying islands. Lamma er min favorit! Det er kun 1/3 af hk der er beboet, der er kæmpe naturparker.

Åhh jeg elsker jo bare hk ( har boet der 1 år) -der er kontraster overalt: land/by, kinesisk/vestligt, rig/fattig, hav/land, gammelt/nyt, pop/kultur, …

Anonym Anonym

Hey.
    3-4 dage ville være idiælt for Singapore, da den ikke, da den er em at overskue, og ikke som andre asiatiske byer kaotiske.
    Omend Singapoer er en smule kedelig i længden, var der selv i 2 uger, men på nogle dage kan du udforske de forskellige folkeslags bydele, glem ikke Zoo, den er simpelthen genial, og sightseeing.
    Umiddelbart ville jeg dog vælge HK. da den for mig står for en mystk og gammelt blandet med nyt, desuden er kina rasende spændende for tiden.
    Hvis du tager til HK, så husk det nye Bruce Lee museum.
    God tur, jeg tror du bliver glad for turen ligemeget hvad du vælger.
    Venlig hilsen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account