This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym heffer

Hej alle

Jeg planlægger en tur her i begyndelsen af det nye år. Regner med at flyve til Hong Kong og besøge nogle venner og derefter tage turen langs kysten hele vejen ned til Ho Chi Minh – kan det anbefales? Er der noget at se på sydkysten af Kina?

Bagefter har jeg et par uger et andet sted, men er i tvivl om hvor det skal være. Jeg har været i Laos, Cambodja og Thailand.. Så det skal være enten Malaysia, Borneo, Philipinerne, Papua New Guniea eller lign. Hvad kan anbefales?

Skal videre til Sydney bagefter, så vil helst ikke nordpå.

VH
    Jens

Anonym Tom

Der er masser at se i Kina 🙂 Det afhaenger af hvad du vil.. utroligt mange backpackere der tager fra HK til Vietnam gennem Kina stopper i Yangshou (cirka 6 timer nord fra kysten) – google det, saa finder du masser af information 🙂

Anonym heffer

Jamen er det ikke helt oppe ved Shanghai?

Det ser godt nok flot ud.. det vil jeg overveje..

Anonym Rasmus

Yangshuo er ikke ved Shanghai men ved Guilin i det sydlige Kina. Herfra er det nemt at tage videre til det nordlige vietnam.. Der er en direkte natbus til Guilin fra Guangzhou… Og det er bestemt det værd..
    Et andet område af Sydkina jeg vil anbefale er Kunming, Dali og Lijiang i Yunnan provinsen..
    Dette er specielt aktuelt hvis du overvejer Sapa i Vietnam.. Fra Kunming er der nemlig en 10 timers bus til Hekou/Lao cai som er en halv time fra Sapa…
    Af dine forslag kan jeg selv varmt anbefale Filippinerne. var der i vinters og var meget positivt overrasket. Skal selv dertil igen på tirsdag, og er klart min “nye nr 1” i Asien… tjek evt http://www.cebupacificair.com for billige fly (bla Shanghai, Hong Kong, Kuala Lumpur, Borneo og Bangkok)…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account