This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym asia

Er der nogen som kan anbefale hoteller/hostels i Hong Kong? Vi er 3 rejsende (18,24,29 år) som har 10 dage i marts. Vi vil gerne både prøve at bo på de dyre og de billige.
    Og hvilken bydel kan anbefales?
    Og vil Disneyland i Hong Kong være et besøg værd?
    på forhånd tak 🙂

Anonym Frank

Hejsa.

HK Disneyland er bestemt et besøg værd, der er ikke så mange wild rides som de andre Disneysteder, men det er sjovt at se alligevel. Jeg vil dog også anbefale Ocean World som virker større end Disneyland og som kan give dig en oplevelse for livet!
    God tur!

-Frank (som tager af sted til Vietnam på mandag :)))

Anonym anton

hey
    Jeg synes helt bestemt at disneyland i HK var et besøg værd, men nu har jeg heller ikke været i disneyland før… jeg fik af vide af dem jeg reste sammen med at det var et fuldstændig kopi af de andre disneylands, dog mindre, men vi kom kl. 09.00 om morgenen og takkede af omkring kl 17 og tiden gik drøn hurtigt! koster omkring 350kr at komme ind.
    Vi boede på hostle/guest house i det område der hedder kowloon, når man står af toget, så skal i tage en bus hen til Tsim Sha Tsui hvor der ligger rigtigt mange hostels. I skal bare gå lidt ind i sidegaderne og så vælter de ellers frem. Den første nat hvor jeg var alene gave jeg omkring 150kr og resten af nætterne gav vi ( vi var 3) ca 70 kr pr overnatning. Husk at købe toiletpapir når i bor de billige steder, for det sparer de MEGET på!
    nå håber det hjalp.
    Venlig Hilsen
    Stine

Anonym asia

Mange tak for den fine hjælp. Er det en god idé at booke hostels hjemmefra?

Anonym Stine Antons

Hey igen
    Nu kan jeg ikke hukse hvad det sted vi boede hed, men det var en kæmpe højhus med helt vildt mange guest house og hostels. jeg tror vi blev afvist 4 gange fordi der var fyldt op, men der var SÅ mange steder alene i den bygning man kunne leje sig ind, så det var ikke noget problem. Det eneste jeg vil sige at i skal forberede jer på er at det virkelig er nogle halv klamme steder, men sådan er det vist bare i Hong kong på hostel. I resten af kina var det absolut ikke noget problem overhovedet!
    Hilsen Stine

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account