This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sanne_joergensen

Hej Allesammen

Vi er to sygeplejersker som meget gerne vil være frivillige på et hospital i Uganda i juli/august i cirka 3 uger.

Vi er pt på vores 11. modul – og til sommer er vi på 13. modul. Vi er altså færdige som sygeplejersker til februar 2013.

Er der nogen af jer derude som kan har eller kan skaffe os nogle kontakter i Uganda, som kan hjælpe os med at arrangere et ophold på et hospital ???

Vi ved at Global Contact kan arrangere turen og praktikken for os, men dette er vi ikke interesseret i 🙂

Håber meget at nogen kan hjælpe!!

På forhånd TUSIND tak! 🙂

Venlig hilsen

Sanne!

Anonym Mette

Hej

Jeg var paa et hospital i Uganda mens jeg var spl. studerende. Vi fandt frem til det gennem Ugandas roede kors og det var super fedt. Og Uganda er fantastisk. Vi var der i omkring 4 uger. I er meget velkommen til at skrive til mig paa mettebs@gmail.com – jeg er pt. selv ude at rejse saa der kan vaere lidt langt mellem svarene.

Mette

Anonym larsson

Hej Sanne,

Jeg syntes helt sikker at i skal tjekke med Save A Heart – By Committing Yours, som har projekter i Uganda og ligeledes på et hospital. De har nogle af Danmarks billigste priser, så det er helt klart værd at undersøge.

Hjemmeside: http://saveaheart.dk/
    E-mail: info@saveaheart.dk

Hvis i ikke allerede har booket jeres ophold, kan i helt sikkert stadig nå det 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account