This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mijazz

Hej allesammen

Jeg rejser til Bangkok 10 januar, og skal være i thailand 14 dage før jeg mødes med en veninde. Mit spørsgmål er, om der er nogen af jer, der har boet på Jysk Rejsebureaus hostel, og hvad I synes om det.

Jeg håber at høre fra jer,
    hilsen mia

comeawaywithme

Hej Mia.

Jeg har boet der og var ikke specielt vild med det, men jeg har hørt mange der har været glade for at bo der. Det som måske kan være godt for dig, når du er alene, er at der er rigtig mange andre danskere. Det var en af de ting jeg så ikke var så vild med. Men det er et godt sted at møde andre. Restauranten er ganske udemærket, der er vist også en bar. Værelserne er ikke så store, det er bare et værelse, med brusekabine og toilet kabine. Kan helt sikkert få mere for pengene andre steder, men som sagt godt udgangspunkt, hvis du vil møde andre danskere.

Mvh. Marlene

Anonym Anonym

Hej Mia
    Jeg var på rundrejse i Thailand i 3 uger i sommerferien, og vi boede på New Road Guesthouse (som hostellet hedder) de gange vi var i Bangkok.. Som Marlene siger, er det et helt kanon udgangspunkt, idet man bliver lidt skræmt og forvirret når man sætter sine ben i Bangkok for første gang. Hostellet er bemandet med danske guider, der er behjælpelige med stort set alt (billetter, visum, gode råd etc.). Værelserne er også fine, men undgå for alt i verden aircondition.. Tag istedet et værelse med de der vindmøller (kan ikke lige huske hvad de hedder :-)). Udover det, ligger hostellet godt og der er ikke langt til nærmeste påstignings-punkt for flodtaxierne (rigtig god måde at komme rundt på, og ikke nær så kvalmende og skrækindjagende som en tur i taxi eller tuk-tuk).. På hostellet har du ligeledes mulighed for at komme i snak med en masse danskere om deres oplevelser og lign., og du har muligheden for at finde nogen at dele oplevelserne med, i de 10 dage hvor du er alene. Hostellet har ligeledes et dvd-rum til fri afbenyttelse til de dage hvor du bare ikke gider lege omvandrende turist… Håber du kan bruge informationerne og god tur… Mvh Mads

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account