This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camilla

Jeg kender intet hostel, men boede på Royal Hotel (lyder finere end det er!), et stort hotel der har potentiale til femstjerner, men bar ikke holdes ved ligeog derfr er ret billigt.. kan ikke huske den præcise pris. Ligger super godt, fem min fra Khao san road.
    God fornøjelse

Anonym Engis

.. Kender du et godt hostel i Bangkok, skriv endelig/ xxx

Anonym Hanne

Jysk har blandt andet et dansk hostel på ‘ new road ‘, hvor der er mulighed for – ja, selvfølgelig dansk selskab, og god stemning i baren. lederne er danske, og personalet forstår dansk. Det skal dog siges at personalet kan virke lidt desorienteret, og at restaurantpriserne er dyre.
    På Khao san vil jeg tage gaden der ligger lige bagved. Der er mindre hektisk og hygligere. Vi boede på Mammas Guesthouse, som vi var rigtig glade for. Små, billige værelser med ro og venligt personale.

Anonym Dykkerper

Hvis du vil bo på hostel, så tag til Khao san road, og vælg et af dem der. Du går bare op og ser et værelse, og hvis du kan lide det tager du det, ellers går du bare igen.

Et ok sted, er My guest house. Det ligger ikke på selve Khao san, men over på den anden side. Synes de bedste steder ligger over på den anden side. Kigger lige efter et link til dig….

Anonym Dykkerper

Her er et link til stedet jeg skrev om før: http://www.travelfish.org/accommodation_profile/thailand/bangkok_and_surrounds/bangkok/khao_san_road/all/55/19?ord=0

Det er bare og tage afsted, man behøver ikke booke noget først. Der findes så mange steder der, så man kan altid finde noget.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account