This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym astaemil

hej:)
    vil lige høre om der er nogen der ved om det er svært at finde et billigt og godt hostel når man lander kl 20 i Bangkok? eller er det bedst bare at forudbestille et?

tak :))

Anonym Søren Hansen

Hej

Vi har et par gange rejst med Unique Travel, hvor vi har boet på Suk11 Hostel i Bangkok, det har vi været rigtig glade for.

Hilsen Søren

Anonym olischer
    Anonym Maj-Britt

Hej

Jeg kan lige som Søren anbefale Suk11, ganske udemærket og hyggeligt sted med terresse på taget hvor man lige kan sidde og nyde en enkelt, hvis man er til det.

Hvis jeg var dig, ville og jeg nok forudbestille de første 2 nætter så du slipper for at skulle til at lede efter andet hvis der skulle være fyldt det sted du kommer hen (især når du først ankommer på det tidspunkt, det var noget andet hvis du kom midt på dagen og havde tid til at lede).

Rigtig god tur

Anonym Knatten

Hey kan varmt anbefale sinad guesthouse.. det ligger på samsen soi 1 er rent og BILLIGT vi overnattede to nætter, to personer for 700 baht tror ikk det kan gøres meget billigere til standarten

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account