This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym vesvt

Er der nogen der kan anbefale et hostel i Delhi. Jeg skal afsted med min kæreste, så det skal være et sted med dobbeltvær og uden kryb på gulv/i sengen

Er selv meget rejseerfaren så – vi taler ikke om hotel
    måske nogen der har lufthavns pickup ?

Anonym tinegrann

Hej,
    jeg var i Delhi for en måned siden, og der boede jeg på Hare Rama Guest House på Main bazar i Pahar Ganj området (der hvor de fleste backpackere holder til). Jeg havde et værelse med dobbeltseng, badeværelse og ventilator for 200 rs. (ca. 28 kr.). Er dog ikke sikker på om prisen er den samme når man er 2.. Det var rent nok, ingen kryb, og der er 24 timers reception/check in, kiosk og billig internetcafé. Man kunne forvente mere for 200, men lige i Delhi var det svært at finde billigere. Om de har lufthavns pick up, skal jeg ikke kunne sige, men i kan da evt. skrive og spørge: harerama_2000@hotmail.com
    Mvh. Tine

Anonym Peter Vejrum Terp

Her på Backpacker Planet har vi i samarbejde med Hostelworld en Booking af hostel/hotel over alt i verden. Du finder den på følgende link:
    Find hostel her

MVH
    Peter

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account