This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Iben Bille

Hej!
    Rejser til Filippinerne om en uge og vil gerne booke de første par overnatninger hjemme fra.

Nogle gode bud?
    Det må gerne være et sted, hvor der er andre backpackere, da jeg rejser alene 😀

På forhånd tak for hjælpen!

Anonym sanja

hej hej..

har aldrig været der, men tjek lige hostels.com

ved en hurtig søgning fandt jeg bl.a. et hostel der hedder friendly’s Guesthouse i Manila.
    Prisen pr nat er vist ca 50 kr, og det ligger i et “backpacker kvarter” – så umiddelbart er det et bud.

ved søgningen kom der dog også en god håndfuld andre muligheder – tjek evt selv og betil online.

mvh. Sanja

Anonym Claus

Malate Pensionne.

http://www.mpensionne.com.ph/index-2.html

Det ligger i Malate, og det er et sikkert sted i Manilla. Her er barer, restauranter og også mulighed for at møde andre backpackere.

mvh
    Claus

Anonym Rasmus

Hejsa.
    er lige kommet hjem efter 3 uger i Filippinerne. Ville helt sikkert også finde et sted i “Malate” området at bo. Er massere af steder til billige penge. Det er også her meget af bylivet foregår. Det er det folk kommer til Manila for. Byliv (mange prostituerede og tiggere, men stadigvæk et byliv der næsten kan matche det i Bangkok) og de enorme shoppingcentre. Er dette ikke det man søger, så ville jeg se at komme væk fra Manila så hurtigt som muligt. Der er så mange små øer og cebupacificair.com gør det så billigt at flyve, at man ikk behøver tænke på lange transporttider.

Anonym poopoo88

Boede på Friendley’s Guesthouse for et par år siden, og det virkede som et ret stenet sted. Vil i hvertfald kigge efter noget med lidt mere gang i den for pengene næste gang…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account