This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa
    Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt hostel ved Khao San i Bangkok? Gerne med dorm rooms da jeg rejser alene. Håber der er nogen der kan hjælpe…

Anonym Rasmus

lucky seven holder har en-personers rum til ikke ret mange penge. Er lige i sidegaden til Khao-san road!!

Anonym Pernille

Rainbow er hyggeligt og personalet er utrolig flinke 🙂 Det ligger for enden af Khao San road. Du burde kunne få et værelse for dig selv til 35 kr…. Jeg har faktisk ikke fundet nogle dorm rooms… men jeg har heller ikke rigtig ledt. Midt på Khao San ligger der et sted der hedder Khao san center (mener jeg), de har en lille pool på toppen, det er ikke så dyrt igen.

Anonym mikkel

Hej. Jeg har heller ikke lige kigget efter dormrooms, men mener at du kan få et enkelt værelse hos Merry v (som ligger tæt ved Khao san road) til 150 baht som er 24 kr. Personalet er super flinke og så har de billigt mad og internet!!!

Anonym katrine

Hej
    Green House Geust House er også super godt! Det er billigt og der bor rigtig mange unge! Der er god mad og tv stue! Det er en lille sidevej til Kaho San 5 min derfra!
    Tæt på bare og diskoteker!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account