This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Migandy

Jeg har kigget rundt i dette kæmpe forum og har ikke kunne finde et svar på, om det er nødvendigt at reservere senge på samtlige hostels man har tænkt sig at overnatte på i de forskellige byer, på sin interrail rejse.
    – Er det det, hvis det bare skal være et random hostel de fleste steder?

Vi har bestil senge ved rejsens start, i London, hos Clinck hostels, og det ser bare ud som om, at sengene er ved at være booket de fleste steder vi kigger.

Vi vil jo helst ikke strukturere turen FOR meget, så vi samtidig skal binde os 100 % til en plan..

Please help, Andy

Anonym kent

hej

jeg har været afsted et par gange og er lige nu i Kina, jeg har aldrig reserveret noget bortset fra den første nat i det land jeg nu kommer til, så man ikke skal rende alt for meget rundt efter rejsen med måske jetlag.

Jeg er heller ikke meget for at binde mig, når jeg rejser, så hvis der ikke er plads på det ene så plejer der at være på et andet, du skal bare lige passe på i højsæsongen, det kan godt give lidt problemer, alt efter hvor man er.

mvh Kent

god tur

Anonym Anonym

Tak for de hurtige svar!

– vi rejser d 8 maj og er hjemme igen i midt/slut juni. Ruten således: London-Amsterdam-Paris-Nice-Barca-Marseille-Milano-Prag-Berlin

Det er selvfølgelig relativt, afhængig af hvad vi beslutter os for på turen

Anonym Lisbeth

Det afhænger jo fuldstændigt af, hvilke byer I har tænkt jer, at rejse til i Europa!

Hvis I rejser til populære destinationer i højsæsonen, og vil bo samme steder som alle andre…tjah, så er det måske en god idé, at have booket.

Anonym Jeppe

Da jeg var afsted sidst, fandt vi hostels i den by vi havde tænkt os at tage til og bookede så senge. Når vi så kom dertil og besluttede for at ville videre til et nyt sted fandt vi hostels der og bookede. Det fungerede rigtig godt.

Hvis I er til fest og ballade kan jeg anbefale Clown and Bard i Prag. Jeg var der for 1½ år siden og havde det super sjovt der! Klart et besøg værd!
    God tur!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account