This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Opretter dette indlæg for at høre alle der har været i Mexico om de vil råde en til at bookke hostels forud for rejsen!?

Jeg rejser til Mexico i Juli/August og har tænkt mig at booke den første nat i cancun (hvor jeg ankommer).

Men har i oplevet at det er nødvendigt for resten af turen? (tulum, holbox, Merida, San Cristobal mm.)
    Har tænkt mig at følge Lonely Planets hostel tips, men de siger stort set intet omkring booking i peak-season!

På forhånd mange tak

Anonym Rasmus

jeg var i det sydlige Mexico her i Juli/august.. Bla. San Christobal de Las Casas, Palenque osv.. Vi bookede på intet tidspunkt noget på forhånd og på trods af at det var højsæson havde vi absoult ingen problemer med at finde en masse hostels og guesthuse at bo på.. Hvis du overvejer at skulle på sprogskole i evt Guatemala kan det dog være en god ide at booke de bedre af skolerne på forhånd..

Anonym none

Okay, lyder godt! Har rejst meget rundt i Asien og har aldrig haft problemer, men vidste ikke mht. Mexico da jeg har på fornemmelsen det er en del mere turistet!

Mange tak for svar

Anonym Mette

jeg rejser pt rundt i mexico og har paa intet tidspunkt oplevet at der ikkevar plads paa et hostel. kun en enkelt gang da jeg var i cancun, men det var i marts i hoejsaesonen midt i springbreak, saa byen var proppet. Men hostellet foreslog os saa et andet vi kunne bo pa, saa de er soede og hjaelpsomme i saadanne situationen, saa jeg ville ikke sige det var noedsvendigt. Jeg har i hvert fald ikke ikke gjort det de sidste tre maaneder.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account