This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Vi er tre piger, som gerne vil bo så billigt som muligt i Paris. Vi er ligeglade med rengøringen og om det er sammen med andre vi skal bo, dog er beliggenheden ret vigtig. Er der nogen, som har et sted de kan anbefale til ca. 16-17€ per.nat?

Vi vil også rigtig gerne høre om nogle steder vi skal opleve!

Anonym Anonym

Jeg kan varmt anbefale jer at bo på Bed and Breakfast. Det ligger på Rue de Poisonniére, og der er et pige-værelse og et drenge-værelse + et ekstra mixvær.! Det er smadder hyggeligt, og koster 15 Euro pr. nat. Det ligger i 2. arr., og er inkl. morgenmad. Hvis I står af M Bonne Nouvelle og går ned af Rue de Poisonniére ved Rex (kæmpe biograf), kan I næsten ikke undgå at finde det. Der kan dog ikke bookes vær. på forhånd, men der er som regel et par frie senge! 🙂
    Af serværdigheder skal I naturligvis se Tour Eiffel, Notre Dame, Sacre Coeur, Mont Martre, Seinen, Louvre etc., men jeg kan også anbefale at tage til Stade de Princes og se det kæmpe stadion. Montparnasse Kirkegården, Maison de Victor Hugo og hvis I vil shoppe, skal I tage til Rue de Rivoli i den ende, hvor der er M Hotêl de Ville og ned ad. I den anden ende er der en café – Angelina, som virkelig er en oplevelse. Det er lidt dyrere, men smadder lækkert, hvis I er til lidt selvforkælelse. I kan også tage til Marais Kvarteret, hvis I vil shoppe, de har mange franske designer varer og anderledes butikker! 🙂

Den Rejselystne

Hej

Jeg ved, at man helst vil bo så billigt som muligt, men jeg boede på et hostel tæt på Montmatre – derfor også en lidt højere pris. Hostlet hedder Le Village Hostel og fra det (fra en af de meget små hyggelige altaner) kan man se lige op til Sacre Coeur – et ganske vidunderligt syn!
    Prisen lå dog lige omkring 20 Euro og det var ikke fordi, at de havde så meget at byde på, men skal jeg til Frankrig og bo på hostel igen, så ku’ jeg godt finde på, at vælge dette hostel igen pga. dets beliggenhed!
    Desuden er der i gaderne, omkring hostlet, en slags marked, hvor man stort set hverdag kan købe silketørklæder, div. tøj og meget meget mere for billige penge – det minder en smule om et “gedemarked” i Marokko eller Tunesien!!

Af ting i skal se kan jeg kun referere til ovennænvte forslag, men vil sige, at hvis i ku’ tænke jer at komme en smule væk fra centrum af Paris, så vil en tur til det store slot Versaille (muligvis stavet forkert) – hvor det kører tog næsten lige til døren! Det er meget flot, måske lidt museumsagtigt, men med en kæmpe flot velholdt park!

God tur!
    Den Rejselystne

Anonym Mie

Tusinde tak for jeres svar!
    Vi tænkte på, hvad hedder det bed and breakfast du, nr.1, snakker om?
    Vi er ret interesserede i det?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account