This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rollergirl

Hey!

Jeg er på vej til Quito, Ecuador sammen med 4 andre. Vi leder efter et billigt, rent og pænt hostel i Quito. Det skal være centralt beliggende – har hørt, at der er et område med mange backpackere, der hedder Gringolandia?!

Vi vil meget gerne bo på et større værelse, hvor vi alle fem bor, for at spare penge.

Er der nogen, der har nogen tips eller forslag?!

Håber I kan hjælpe! På forhånd tak for hjælpen!

Anne

Anonym tln

Hej Anne

Under menu punktet “køb rejser” kan du nu også finde overnatninger.
    I samarbejde med Hostelworld kan du nu booke overnatning på Backpacker Planet. Databasen indeholder mere end 7.500 overnatningsmuligheder, og der er mange gode tilbud.

Der er et rimeligt udbud afovernatnings muligheder i Quito.

De bedste rejsehilsner

Torben Linnemann

Anonym Peter Andersen

Prøv Iguana Lodge lige i hjertet af Quito! Det ligger i et trygt område, hvor majoriteten af turisterne befinder sig! Der må dog forventes lidt nattestøj fra de omkringliggende diskoteker, men sådan er det i Quito, hvis man vil bo centralt og sikkert. Stedet er Super-godt. Et nyåbnet hostel, hvor man kan forhandle om prisen og ejeren og hans hjælper ‘Manuel’ er utroligt hjælpsomme. Faktisk vil jeg næsten skrive under på at det er det billigste og bedste sted i Quito. Jeg har nemlig været hele området igennem for at finde noget der bare havde en nogenlunde standard. YHA er noget ‘crap’ sammen med hovedparten af de andre hostels i området. Det er dyrt og standarden findes kun magen til i Bolivia. Det ligger i det område du beskrive som Gringoland og der er mulighed for at sove flere på værelserne. Hvis du vil vide mere så skriv endelig til pb_andersen@hotmail.com!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account