This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnnaB

Jeg vil bare høre om der er nogle der kender goder og billige hostels i Rio, Sao Paolo, og andre byer i Brasilien? I det hele taget vil jeg gerne høre fra alle der har lyst til at fortælle noget om deres rejse fra Brasilien – har aldrig været der, men skal dertil med en veninde til juli, og glæder mig meget. Jeg fortæller gerne til gengæld, om alt hvad jeg ved om andre lande 😉

Anonym Karsten

Hej Anna
    Jeg var på backpacker rejse til bla. Rio/brasilien for nogle år siden.

Jeg havde hørt en del mindre gode historier om diverse hostels i Rio, så vi endte med at finde et billigt hotel/lejlighed lige ned til Copa Cabana for næsten ingen penge.
    Det var både, renene og mere sikkert med dørmand og det hele.

Jeg kan derudover anbefale jer at tage til Ilha Grande. Det ligger nogle timer i bus syd fra Rio. Man tager til Angra Dos Reis og så er der en lille færge derfra til Ilha Grande.
    Det er rent paradis.

God tur og sig til hvis du vil høre mere.

Anonym Mads & Camilla

Nu har du nok været i Brasilien, siden du skulle afsted i Juli måned. Men til andre der står i samme situation, kan vi fortælle at hostels i Rio er ganske udmærket.

Vi boede på Hostel Mambembe i Rio der har det hele. Det er billigt (60 kr pr. nat), er godt placeret i Lapa området, har gode faciliteter m. køkken, bad, terresser, gode senge osv., og så er der morgenmad inkluderet 🙂
    Det ligger tæt på supermarked, grønthandler, busser der kører til alle steder i byen og tæt på metro.

Hvis ikke man er til hostels, så er der gode Airbnb hosts. Hos Airbnb stiller de lokale både hele hjem, private værelser og deleværelser til rådighed 🙂

Mads & Camilla – http://www.backpackerne.dk/

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account