This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Deerin

Da jeg backpackede i Asien brugte jeg næsten kun hostels.com og jeg syntes det gik fint ! – så i har nok bare været uheldige.

Man skal selvfølgelig osse huske at læse div. anmeldelser af hostel igennem inden man booker da man ofte kan finde ud af kvaliteten derigennem. Det kan jo godt svinge lidt som i selv har oplevet

God tur !

Anonym trxne

Hej.

Vi er to piger, der pt rejser rundt i Asien. Vi har to gange booket hotel/hostel et par dage i forvejen gennem hostels.com, men begge gange, når vi er nået frem til hotel/hostel, så har der været små problemer. Første hotel var ham i recpetionen ret dårligt engelsk, og han virkede ikke som om, at han havde styr på, hvad, hvor og hvornår vi havde booket. Lige meget, vi fik et væresle (godtt nok double room, selvom vi havde booket twin room).

Vi tænkte ikke så meget over det.

Men så i dag ankommer vi til det andet hotel vi har booket og manden i recpeptionen (virker som om han har styr på alting og god til engelsk), kigger undrende på os, for vores booking er altså ikke nået helt frem til ham, vi viser ham bekræfelsesmailen og han tro r selvfølgelig på os. Det viser sig at han aldrig har hørt om hostels.com…… (heldigvis er der et ledigt væresle til os, så ingen problemer)

Men det får os til at tænkte tilbage på det andet hotel, at det må være nogen lunde samme problematik der.

Så, kommer spørgsmålet: har vi bare været uheldige eller er hostels.com ikke til at stole på? Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men kan ikke rigtig finde nogle anmeldelser eller noget.
    Hvad har i erfaringer?

Anonym trxne

Okay, tak.

Altså hostellerne har der ingen problemer været med, det var været helt igennem godt. De eneste tidspunkter der har været problemer, har været med at finde vores bookinger i deres systemer 🙂

Anonym Tine

ellers kan I bruge hostelbookers, de har udsalg lige nu og det har jeg aldrig haft problemer med. Har dog aldrig benyttet hostels.com…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account