This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kryderipoelse

Hej rejse glade mennesker!
    Jeg tænkte på om der er nogen der kan anbefale et godt sted at bo omkring Khao San Road i Bangkok, der er jo så mange steder at vælge i mellem. Har været i Bangkok før og boede da på Jysk’s Hostel, men må nu indrømme at jeg synes det ligger lidt for langt væk fra alting. Så denne gang kunne jeg godt tænke mig at bo på/ved ”Gaden”.

Og….

Er der ellers nogen der har prøvet at flyve fra Bangkok til Beijing? Her tænker jeg på hvad det koster og hvem det var med? Kender godt fantastiske billige Airasia, men desværre flyver de ikke der op…

På forhånd tak for Jeres hjælp!!
    KH Stine

Anonym Anonym

Hej Stine

Khao San Road har masser af gode steder – spørg dig for når du kommer derned. En lille fif er ikke at bo direkte på Khao San, men på en af de små gader lige i nærheden.

I Khao San området er det ofte ikke så dyrt at bo på et lidt bedre hotel – overvej det 🙂

Vedr. flybillet, så tjek Momondo.dk, hvor de sammenligner flypriser. Du kan også tjekke flypriser her på siden og støtte udviklingen af Backpacker Planet.

Venlig hilsen

Frida

Anonym Anonym

Hej

Ang flybillet.

Du kan evt flyve med airasia fra Bangkok til Kuala Lumpur. Og videre derfra med Malaysia Air til Beijing.
    Nu ved jeg ikke hvornår du skal afsted. Men da jeg søgte på hjemmesiderne med afrejse i juni mdr, der kostede en enkelt billet til Beijing lidt under 3000 kr.

Jeg er fuldstændig enig med det andet indlæg. Tag hen til Khao San. Du kan altid finde et ledigt værelse der 🙂

God tur!

Anonym Anonym

Hmmm… Det eneste Khao Sarn Rd. ligger godt i forhold til, er da vist Wat Po, Grand Palace og Khao Sarn selv.

Jeg har selv boet i Bangkok i over et år, og vil helt klart anbefale at bo et andet sted and Khao Sarn. Misforstå mig ikke. Jeg synes det er et mega sjovt sted (om aftenen), men transporten til og fra Banglamphu området om eftermiddagen er et helevede.

Der er typisk en 3-4 timer om dagen, hvor de fleste taxier nægter at køre uden for dette område pga. trafikkaos. Da Khao Sarn også ligge af helevede til i forhold til Skytrain, betyder dette, at det mån enten må gå rigtigt langt, eller tage flodbåden sydpå, og så tage skytrain eller en taxi derfra.

Altså skal du ud og se noget, eller shoppe, i Bangkok om eftermiddagen, så kan man lægge en god slat oven i transport tiden hvis man bor omkring Kaho Sarn i forhold til hvis man bor andre steder i centrum som f.eks omkring Silom eller Sukhumvit.

Skal man dog bare hænge lidt ud, drikke nogle øl, og tage til Wat Po, så er Khao Sarn Rd. selvfølgeligt perfekt.

Anonym Anonym

Der er et fantastisk sjovt sted lige midt i Khao San Road med swimmingpool og billiard på toppen. Der er et kæmpestort hotel med hundredevis af mennesker, som allesammen har en røverhistorie fra Østen.

Navnet er selvfølgelig forsvundet, men det dukker vel op senere i dag 🙂

Anonym eva82

Det kan bedst svare sig, at faa Bangkok-Beijing som del af din dansk flybillet da det ellers er MEGET dyrt, isaer med enkeltbilletter. Proev evt. at soeg paa http://www.dragonair.com eller airchina.
    Prisen med omkring 3000 Dkr er ikke hel skaev.
    Hilsen Eva

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account