This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym raslyng

Er der nogen, der kan anbefale et billigt – men rent -hotel i Chennai, de selv har overnattet på?
    Andre gode råd for Chennai modtages også gerne. Vi skal kun være der i nogle dage på vej til Andamanerne.
    På forhånd tak
    Raslyng

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej ,Andamanerne er helt kanon.i kan bo på salvations amry, det er helt ok. Der ligger en lille fransk by ikke langt fra madras, måske 5 timer, et god sted at besöeg for at komme vaek fra en store by som chennai er.
    god rejse lars

Anonym Angela Blach

I kan finde masser i T Nagar området, det er også et område hvor der er masser af smykker, hvilket staten Tamil Nadu er kendt for..
    Hvis I ikke ønkser at være i Chennai, kan i tage en bus sydpå (ca. 1 time) tilbyen Mamallapuram, en backpackerby…;O)

Nyd Andamanerne det er fantastisk, har aldrig set noget smukkere! men kom hurtig ud på øerne, der er ikke noget ved Port Blair… Hvis jeg var jer ville jeg ikke engang spilde en nat der, jeg vill skynde mig ned på havnen og se om der er plads på båden direkte ud til de fantastiske øer…;O)

God fornøjelse

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account