This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sofie5121

Er dr nogen der kan anbefale et godt men gerne billigt hotel/hostel i Nairobi?

Anonym DanielJohansen

Jeg boede på Sandton Palace Hotel efter en lang safari hvor vi bare lige måtte have en nats luksus og et ordenligt bad. Vi fik personalet til, at betale lokal pris så slap med omkring 100 kr pr person for et dobbeltværelse inkl morgenmad. Standarden var nogenlunde svarende til et tre-stjernet hotel i forhold til vesteuropæiske standarder. Rigtig godt! Det lå desuden meget centralt i Nairobi på en rolig (alt taget i betragtning) gade..

Men du kan sagtens få det meget billigere ved at på et dormitory i et hostel eller en camp. Se hostelworld.com eller hostelbookers.com, sidstnævnte opkræver ingen provision:)

Anonym jannie

jeg boede i næsten 3 uger, mens jeg var frivillig i nairobi på upperhill campside tæt på området kilimani. det er et godt kvarter, det koster omkring 60 kr pr nat man kan sove i telt med senge, i hytte, eller i dorms, stemningen er god, mange backpackere varme bade, god mad og søde ansatte. søg på upperhill campside på nettet, det er det bedste sted jeg hørte om i den tid jeg var der.

Anonym Rikke

Jeg boede på Greton Hotel, der lå super godt centralt i Nairobi! Meget tæt på det store hovedstrøg, og en ikke alt for skummel gade ; ) Så vidt jeg husker betalte vi ca. 60 kr. pr. person i dobbeltværelse – ikke det topbilligste, men hvis det kun er for et par dage, så ville jeg stemme for pga. beliggenheden.

Anonym Rikke :-)

boede ca 10 km fra nairobi i kamarocks til 2100 for 14 dage med morgen middag og aftensmad 🙂 super fint sted

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account