This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Frederikke

Hej! Mig og min veninde skal til Thailand d. 31 januar 06, og vi starter i Bangkok hvor vi skal bo i ca. 5 dage inden vi bevæger os videre. I disse 5 dage vil vi gerne bo i Backpacker street (Khao San Road), og i den forbindelse vil jeg høre om der er nogen af jer som kan anbefale et sted at bo i denne gade? Jeg har været på nettet, og der er jo en del steder man kan bo, men ikke ret mange steder hvor der er mulighed for at se billeder? Det skal selvfølgelig være billigt, men helst ikke alt for usselt:)
    Håber du kan hjælpe!Mvh. Frederikke

Anonym Jesper Jensen

Hej Frederikke

Det er ikke umiddelbart nogen grund til at beslutte jer inden i når frem – der er masser af overnatningssteder i Khao San Road og de omliggende gader.

Spørg når i kommer frem – det er sikkert den bedste løsning.

Jeg har været der flere gang og boet på flere forskellige steder – alle har været i orden.

Anonym rmk

Jeg vil give Jesper ret. Der er ingen grund til at tænke på det allerede nu. Men jeg vil foreslå at i ikke bor ud til gaden…det er umuligt at sove der. Find et guesthuose i en af de små sidegader, det bliver i gladere for.

Anonym rmk

Hov ja forresten. Prøv at se på Soi Rambutri (ram buttri). det er skide hyggelig derovre. Lidt tættere på floden ca 2 min fra khao san road. Gos tur.

Anonym jalte ozo

et nyt hotel som hedder new siam 2 lige ved kao san. rent og nyt med swimmingpool. prisen er ca 700-800 pr. nat men det er det værd -hvis du ikke gider en backpacker svedekasse.

Anonym Johan

Soi Rambutri er helt klart at anbefale. Gaden minder utrolig meget om Khao San Road, men den er dog en smule mindre cirkus-agtig. Som de andre også siger er der ingen grund til at bestemme sig på forhånd, da der er så mange fine steder…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account