This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym misslou88

Hej alle!

En veninde og jeg ankommer til Zanzibar den 16/7 og skal befinde os på Zanzibar og i Tanzania i en måned.. Vi havde ikke tænkt os at bestille hotel/hostel hjemmefra, men er blevet i tvivl om det er nødvendigt? Vi vil gerne bo billigt, og er ikke de store luksusdyr så vi har ikke de vilde krav..
    Nogen der kender et godt sted at bo, både i Stown Town, Kendwa og Jambiani der er billigt? Og gerne et sted hvor vi ikke skal bestille værelser hjemmefra..

– Louise

chris Præstegaard

Hej Louise !

I kommer jo herned lige som høj sæsonen starter..Men det er stadig muligt at finde steder..Især de billigere hoteller gør ikke så meget i bookninger…Men i skal nok værer forberedt på at de bedste steder er væk.

I stonetown kan i prøve Annex 2…Ligger i et område kaldet Kiponda midt i det gamle Stonetown..Sikkert,billigt og rent sted…Ca 50 $ for et dobbelt værelse.

Nungwi…Her er det bedste nok bare at komme herop og gå rundt langs stranden og chekke de forskellige steder ud…Der er rimelig mange steder omkring 50-60 $…I kendwa…Hmmm…I skal nok værer heldige hvis i finder et ledigt sted dernede..men i kan da prøve.

Held og Lykke !!!

Chris

Anonym Nils Finn Munch-Petersen

– Det er let at finde et sted at bo i Zanzibar. Jeg vil for eksempel foreslå de første dage i Stone Town, hvor i så kan finde ud af billige priser ved stranden. Jeg var selv meget glad for Princess Salme Inn. 2 x 20 US$ for et værelse til 2. Et gammelt arabisk “højhus” med god udsigt fra fællesområdet på toppen, internet gratis og morgenmad inkluderet.
    Kig i øvrigt på http://www.hostels.com.
    Husk at i skal ha’ en gul feber vaccination og det gule vaccinationskort med når i ankommer til Zanzibar

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account