This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Glindegaard

Hej allesammen.
    Min veninde og jeg har lige i dag besluttet at tage nogle dage til Amsterdam imorgen .. så vil lige høre, koster det noget at køre over grænsen fra Tyskland til Holland? vi kører selv, så vi skal lige vide hvor mange penge vi skal have med (:
    Planen var egentlig bare lige at sove i bilen, da vi ikke skal være afsted meget mere end 48 timer, hvis ikke mindre .. er der nogen regler om det? ..
    Ved I om der er gode shoppemuligheder, om priserne er dyre, og det ret relevante; bruger de euro ?
    Håber på nogle hurtige svar, da tiden er knap (:
    Tak

Anonym krabbesten

hej.
    Lyder spændende. Nej, det koster ikke noget at kører til holland, udover benzin selvfølgelig. :). Altså shopping muligheder er gode nok, men alså ikke det hel store. Bare som en normal storby. Priserne er nogenlunde samme som i danmark. I kan sagtens sove i bilen, i finder bare en parkering, og ligger jer til at sove, ingen regler om man ikke må. Ja, de bruger euro.

Håber det kunne hjælpe:). En kammerat og jeg skal også afsted til Amsterdam her på fredag, så det kan være vi ses;).

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account