This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bressay

Hej

Jeg har de sidste 6 hverdage forgæves forsøgt at ringe det Filippinske Generalkonsulat op i deres tlf. tid (10-12), men uden held.
    Jeg har ligeledes forsøgt at sende dem en mail, også uden held.

Derfor henvender jeg mig herinde.

Jeg ved endnu ikke hvornår jeg ankommer til Filippinerne (afhængig af hvornår jeg tager fra Thailand), men det er omkring d. 27-29 marts og jeg skal hjem igen d. 30 april.
    Jeg har tidligere ringet til det Filippinske Generalkonsulat for at høre hvad jeg skal skrive ved “Ankomst dato” og “Adresse i Filippinerne” på visumansøgelsen og fik at vide at jeg skulle skrive: Backpacker.

Mit spørgsmål er således:
    Hvis jeg indsender mine papirer nu, så gælder mit visum vel fra den dag de laver det inde på generalkonsulatet og så de 59 dage frem,da jeg ikke skriver en ankomst dato på?
    Eller kan jeg sagtens bestille det nu?
    Da jeg skal til Thailand i 30 dage inden, skal jeg jo have mit pas tilbage inden jeg tager afsted, så jeg kan ikke vente til sidste øjeblik.

Skal jeg bare skrive en ankomst dato på?
    – eller er de strikse med det i paskontrollen mm.?

Eller tror i jeg får visum indtil d. 30 april og så de 59 dage inden? (hvis i forstår mit spørgsmål? 🙂

Anonym LisbethFriis

Kan du ikke få visum til Fillipinerne, når du befinder dig i Thailand? Der findes en Fillipinsk ambassade i Bangkok!

Anonym Louise

Når du kommer til Fillippinerne får du 21 dages visum og derudover kan du nemt få det forlænget dernede! Så det er også en mulighed hvis du ikke kan nå at få det lavet inden du tager afsted!

Anonym blackadder

Hej,

Du kan også kontakte ambassaden i Oslo:

Visiting address:
    4th Floor, Nedre Vollgate 4
    0158 Oslo
    NORWAY

Opening hours
    Embassy: Monday to Friday 0900 to 1700 (CET)
    Consular Section: Monday to Friday 0900 to 1400 (Processing)
    0900 to 1700 (Releasing)

Mailing address
    P.O. Box 322 SENTRUM
    N-0103 Oslo
    NORWAY

Duty Officer på (+47)95001072 eller disse numre, (+47)90241171, (+47)97426900 and (+47)95236329

God fornøjelse og god tur!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account