This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cecilie

Hej Cecilie.

Nu kan jeg selv spansk, men har selv lært mig det, og jeg har haft størst udbytte af bøgerne på biblioteket. Der står rigtig mange sætninger og vendinger, som når man har læst det igennem et par gange faktisk sidder fast.
    Jeg har dog også haft udbytte af nogle cd’er som jeg lånte. Og så har jeg brugt meget tid på at finde spanske artikler på nettet, hvorefter jeg så har oversat dem, og så tjekkede bagefter om det var rigtig. Det har nok givet mig mest i forehold til grammatik, omvendt ordstilling, udtale etc.

Håber du kan bruge det, ellers bare sig til så skal jeg nok prøve igen:)

kh Cecilie

Anonym Ceci

jeg er en pige som der er så priviligeret at jeg har fået doneret nogen penge fra en rejsefond til en 3 mdr sprogrejse til guatemala 😀
    mit spørgsmål lyder så:
    bår man ikke kan et ord spansk er det så bedst at man begynder at terpe spansk hjemmefra eller venter?
    min fornuft siger mig (he he) at det er bedst at gegynde at terpe hjemmefra for kan ikke engang find ud af at rulle med tungen.
    er der nogen som har erfaring med hvad for nogen hjælpemidler som er bedst f.eks til mp3?
    håber virkelig der nogen som kan hjælpe mig?
    mvh cecilie

Anonym Karina

Du kan også gå ind på http://www.loquella.com/learn-spanish som har et rigtig godt gratis online spansk kursus.

Anonym Max

Der er absolut ingen tvivl om, at det er bedst at starte hjemmefra. Alene af den grund at de fleste sproglærere i Guatemala ikke taler engelsk, og du derfor vil have svært ved at få startet på det spanske, hvis ikke du taler et minimum af spansk.
    Hvordan lærer man så en massse i en fart? Jeg vil anbefale dig at lægge et budget for hvad det må koste. Der er helt sikkert en sammenhæng imellem pris og kvalitet. Hvis du har råd er det en meget god idé at købe sig til nogle intensivtimer i DK. Der er en del latinske studerende i DK som tilbyder eneundervisning. Kig på universiteter m.m. Her er ofte opslag. Eneundervisningen vil give dig mulighed for at få rettet udtale m.m. – noget du vil have svært ved i et selvstudium. Men suppler gerne gerne enetimerne med selvstudium og meget vigtigt; terp de skide verber!

Anonym Ceci

1000 tak for jeres svar
    det hjalp mig meget 😀

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account