This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Det var gennem en fyr, jeg mødte der. Han hedder Muhammed, men jeg aner ikke hvilket bureau det var gennem eller noget. Jeg ved kun, at vi var på østkysten, og der var mange både ude, så jeg tror det er noget, man let finder – helt sikkert også i Stone Town, hvor der er masser af bureauer, der arrangerer tusind ting, ved siden af hinanden.
    Det fede er jo også, at det er vilde delfiner – ikke nogen, der er tamme og i bur. Det er åban hav og super fedt! 😉
    I skal også tage til Jozani Forest (mener jeg, den hedder), hvor der er Colobus aber – de er ret sjove! 🙂

Anonym Tanja

det lyder rigtig fedt, den tur har vi også læst om samt prison island… så kan se skildpadder:)
    det kunne nemlig være rigtig fedt også..
    jeg skal da bare det med delfiner, hvor lyder det bare fedt..
    var vejret godt der?
    hvordan passede du bedst på pas, penge, billetter?
    tak for hjælpen

Anonym tanjahnielsen

Hejsa..
    Vi skal til Zanzibar i juli ..
    vil gerne høre hvilke strande er mest Bounty strande der og super lækre??
    vi tænker på at tage til Kendwa beach, fordi vi sys det med høj og lav vande virker træls på østkysten……..
    har nogle gode oplevelser der som er et must….?
    hvordan er chancen med at bade med delfiner…
    på forhånd tak…

Anonym Anonym

Hejsa!
    I skal helt sikkert tage til Paje Beach på Østkysten. Der er gudeskønt!
    Kendwa er også flot og bounty,men intet sammenlignet med Paje. På østkysten sejlede jeg ud for at svømme med delfiner, og jeg var kun 1/2 meter fra vilde delfiner i flere timer. Kæmpe oplevelse, og det koster ikke ret meget. Der er i hvert fald rigtig gode chancer! 🙂
    Og så selvfølgelig Stone Town/Zanzibar Town – besøg havnmarkedet, museerne og alle de små gader. Skøn ø i det hele taget..

Anonym Tanja

det lyder rigtig dejligt… hvordan kom du med det delfin noget?? det lyder nemlig bare vildt…. det er en drøm jeg har at svømme med delfiner..:)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account