This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pernille

Angkor wat i Cambodia, sejle på Mekong floden eksempelvis i Laos, Borneo, Perhentian. Bare et par ting der er fede 🙂

Anonym rasmus

ja hvor skal man næsten starte.. Kuala Lumpur, Chiang Mai og Bangkok er alle fede storbyer, der er vidt forskellige. Hanoi derimod er en helt anden verden! Den gamle bydel er så hektisk og spændende at man kan bruge mange dage her. Sapa i det nordlige Vietnam er et must, mest pga de flinke lokale og flotte natur!! En strand der er værd at tage til er Sihanoukville i Cambodja! i Laos er Vang Vien Asiens party sted nummer 2 efter Koh Phangan og må ikke misses.! Derudover er der jo de massevis af fede strande i thailand. Kan selv godt lide Koh Samet og Koh Lanta.

Anonym Anonym

Jeg skal bo i Bangkok og studere der 3 mdr. fra aug.. Jeg vil have fri hver fre lør og søn, så tænker jeg vil flyve ud nogenlunde hver weekend med airasia og opleve noget rundt omkring..
    hvad kan anbefales,,,??

Anonym Anonym

tag til byen med foraar hele aaret ! Kunming i Syd Kina, lokal ballet/ Opera der er verdensberoemt, den roede flod, lokale svampe til middag, et koekken der kan konkurrere med den bedste franske gastronomi.
    2 1/2 time med fly

Anonym Anonym

Fred og ro i de smukke teplantager i Cameron Highland i Malaysia…
    Det nordlige Thailand
    Perhentian Island i Malaysia.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account