This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym RAME

sidder og laver huske liste til en rejse til asien, er nemlig i den heldige situation at jeg har fødselsdag inden afrejse, så kan ønske mig det jeg mangler men sidder så og tænker hvad mangler man altid? nogen som kan komme med nogle ideer…

Anonym Flemming

Ørepropper:-)
    Resten kan købes på vejen.
    Og pakke listen er nem.
    Læg ALT du skal have med på et bord. Fjerne halvdelen af tøjet, og læg dobbelt så mange penge.
    Så skal du nok få en god tur.
    Hvis du ikke har været der før, er der blot 3 ting du skal passe lidt på.
    -Drikkevandet – Det skal ofte købes på flaske.
    -Solen – Den er meget kraftig, specielt hvis du opholder dig nær vand skal du passe på.
    – Myg – de små skidderikker:-))

God tur
    Flemming

Anonym RAME

ørepropper… så er det også skrevet på listen…

Anonym Claus

De vigtigste ting er pas, penge og kopi af din flybillet.

Scan dit pas ind på en gmail, så du altid kan få en kopi, hvis du skulle miste passet.

Glem ikke at tegne en sygeforsikring.

Tag to plastikbetalingskort med (Visa/Dankort og et Visa Electron eller et Mastercard), de må ikke ligge sammen.

Hav lidt kontanter i små sedler gemt i rygsækken.
    Telefonnr til PBS, så du kan spærre kortet, hvis du mister det.

Rejs så let så muligt, tøj, sandaler osv kan købes derude til billige penge.

mvh
    Claus

Anonym pioner

Hvor I Asien og hvor længe?

Anonym rejsefætter

Helt enig mht. Ørepropperne! En rigtig god investering!

Et myggenet er også en god ide at have med. Jeg har prøvet at blive indlagt med Denguefeber i Vietnam. Der findes ingen medicin der kan forebygge eller helbrede dette. Malaria er et mindre problem. mange steder i Asien kan man købe malariapiller uden recept på et hvert apotek. ( gælder ikke Thailand)

Et muliti-adapter til alverdens underlige stikkontakter.

så mange forskellige betalingsmidler som muligt, Kontanter, visa, mastercard, osv. Ikke sjovt at stå uden penge!

Anonym Lasse

Husk de tre PPP: Pas, Penge, Piletter 🙂

og en pengekat til at bære dem skjult under tøjet. Så kan du tåle at miste alt andet og stadig have en god ferie.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account