This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym juba

Jeg har længe gået og troet at jeg kunne rejse i sydamerika i nogle måneder for mine 30.000,-. Men det kræver altså at jeg har købt billet i rigtiggod tid i forvejen. Og det har jeg ikke. Jeg vil gerne rejse til november (og frem til slut januar)

Mit spørgsmål er derfor:
    Hvor skal man ta hen, hvis man endnu ikke har købt billet, gerne vil rejse til november og være så længe væk som muligt for dette budget (meget gerne frem til midt februar)
    30.000 har jeg – og det er altså også til flybilletter.
    Åh, jeg vil så gerne afsted. Hjælp!

Anonym LisbethFriis

De asiatiske lande er nok noget nær de billigste lande, at rejse i. Og hvis du vælger f.eks. Indien/Nepal eller Thailand/Vietnam/Laos/Cambodia, så kan du rejse over land (bus, tog) melllem destinationerne efter du er ankommet fra Danmark med fly.

Hvis du skal kunne være afsted i 3 måneder og p.t. har 30.000 som du også skal have flybillet for, så skal du leve spartansk, mens du er afsted. Jeg ville nok vælge, at korte rejsen lidt ned og ikke være så økonomisk hårdt spændt for. Og købe en returbillet, så du ikke pludselig står og ikke har råd til at komme hjem.

Har du styr på vaccinationer og rejseforsikring, eller skal det også betales ud af de 30.000 kr.?

Anonym Claus

For 6700,- kommer du til Caracas den 14. nov og der kan du være indtil slut. jan. Dvs du har 4000,- USD til at komme rundt for.

Du kan også komme en tur til Sao Paulo for 5600,- samme dato.

Helt umuligt er det altså ikke. Søg på forskellige søgemaskiner og datoer.

mvh
    Claus

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Hvofor ikke flyve til Bangkok, rejse laos camboida,vitenam, slutte af med bade ferie i Thailand, hvide sand starnde,Bungalow ned til stranden, thai mad, masser af fruit shake,for 20000 kr for du fire gode månder i östen,
    Hvis du gerne vil rejse billige og vil til til syd Amerika kan jeg Anbefalde dig bolivia og hvorfor ikke tre månder i bolivia, som ville koste dig 6200 pr månde, se om du ikke kan flyve ind til peru,eller bolivia og så nyd de mange gode steder i bolivia, lonley planet og se så at komme afsted, gode svar fra claus,alt kan lad sig göre, hvis du ville rejse lang tid så er 25000 kr nok til seks månder i indien jeg gjor det selv for 15000 kr i 2004, afsted med dig, flybillletter koster ikke meget til indien,lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account