This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jeanette :)

Hej alle 🙂

Jeg tager til Nepal den 24. april, og ville høre om jer derude har nogle gode forslag til, hvad man kan foretage sig – hvad man bare SKAL opleve? 🙂

Anonym Lisbeth Friis

Hvor lang tid skal du være i Nepal?

Anonym evo777

Jeg vil helt sikkert anbefale at tage på trekking i Phokora. Omgivelserne er utrolig smukke og man kommer igennem mange små landsbyer hvor der er muligheder for overnatning og man møder mange andre trekkere. Vi arrangerede turen i Kathmandu og mødte vores guide i Phokora da vi ankom med bus. Vi startede i shorts og t-shirt og stod 4 dage senere i 4.000 meters højde i vindjakke, lange bukser og hue og så solen stå op over nogle af verdens højeste bjerge. En fantastisk oplevelse.

Jeg skal være i Nepal i 6 uger – men i 4 af dem skal jeg arbejde frivilligt.. Så jeg har ca. 14 dage at gøre godt med 🙂

Det lyder godt nok også som en helt fantastisk og enestående oplevelse – vil bestemt se om det kan lade sig gøre. Det er trods alt ikke noget, man får lov til at opleve hver dag jo 🙂

Anonym ana

jeg har et spørgsmål til dig 🙂

jeg vil vildt gerne ned og lave frivilligt arbejde, jeg skal nemlig også til nepal.

hvad skal du og hvordan har du fået det arrangeret?

Jeg har fået det arrangeret gennem jysk rejsebureau 🙂

Jeg skal ned og arbejde på et børnehjem, hvor jeg så skal lave alt muligt. Følge dem til skole, hjælpe med lektier og alt sådan noget 🙂

Hvornår skal du derned?

Jamen de har vist heller ikke så meget med frivilligt arbejde at gøre.
    Det fungerer sådan at man går ned og forhører sig 😉 Det er ikke så dyrt, jeg har giver 1080,- for en måned. Det er en donation til det sted, du skal være. Og så får man kost og logi.
    Hvis det er noget, du er interesseret i, synes jeg bestemt du skal høre jysk ad. 🙂 Tror det bliver helt vildt fedt 🙂
    Hvornår vil du gerne afsted?

Anonym Annemarie

Hej Jeanette,

Det lyder alletiders med Nepal og frivilligt arbejde. Jeg overvejer selv en kombi rejse – frivilligt arbejde engang i fremtiden. Jeg har rejst med Jysk rejsebureau, men vidste ikke at de også kunne hjælpe med frivilligt arbejde. Hvordan fungerer det og er det dyrt?

Børnehjem er også det område jeg er interesseret i 🙂

Anonym Annemarie

Hej Jeanette,

Undskyldt det sene svar! Nu skal du snart af sted, du må ha en fantastisk rejse. Håber det bliver en oplevelse for livet! Jeg har været nede og snakke med Jysk og går stadig og overvejer hvordan det ville være bedst for mig. Jeg vil gerne af sted til efter året. Har du lyst til at give en lille beretning evt. når du kommer hjem? Det ville være guld værd! 🙂

frokenvos@hotmail.com

Vh. Annemarie

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account